Laura-Elena CHELARU - Whack a Mole

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul simuleaza jocul Whack a Mole, folosind led-uri si butoane.

Descriere generală

Schema bloc

Schema Eagle

Functionare

Jocul incepe atunci cand utilizatorul apasa pe butonul on/off Un led se aprinde atunci cand iese o cartita din vizuina. Jucatorul va trebui sa apese butonul corespunzator led-ului aprins pentru a lovi cartita. Daca jucatorul nu apasa butonul unui led aprins destul de repede, jocul se termina. Jocul se mai poate termina si daca utilizatorul apasa butonul on/off in timpul jocului.

Lista Componente

  • 8 led-uri de 3 mm, rosii
  • 8 rezistente de 270 ohmi
  • 8 butoane pentru simularea lovirii cartitelor
  • 1 buton on/off
  • 1 buzzer de 8 ohmi

Software Design

Dezvoltarea a fost facuta in Arduino IDE.

Rezultate Obtinute

Proiectul este functional. Jocul e amuzant si destul de challenging.

Concluzii

Mi-a placut sa realizez acest proiect. A fost interesant si amuzant. Recomand oricui vrea sa faca un proiect asemanator sa incerce sa faca o placuta imprimata in loc sa foloseasca una de test (lipirea tuturor firelor e un chin).

Download

Fisierul sursa a fost convertit la .c pentru a avea o sintaxa mai buna. laurachelaru_pm_whackamole.zip

pm/prj2013/dtudose/whackamole.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0