Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul simuleaza jocul Whack a Mole, folosind led-uri si butoane.
Schema bloc
Schema Eagle
Functionare
Jocul incepe atunci cand utilizatorul apasa pe butonul on/off Un led se aprinde atunci cand iese o cartita din vizuina. Jucatorul va trebui sa apese butonul corespunzator led-ului aprins pentru a lovi cartita. Daca jucatorul nu apasa butonul unui led aprins destul de repede, jocul se termina. Jocul se mai poate termina si daca utilizatorul apasa butonul on/off in timpul jocului.
Dezvoltarea a fost facuta in Arduino IDE.
Mi-a placut sa realizez acest proiect. A fost interesant si amuzant. Recomand oricui vrea sa faca un proiect asemanator sa incerce sa faca o placuta imprimata in loc sa foloseasca una de test (lipirea tuturor firelor e un chin).
Fisierul sursa a fost convertit la .c pentru a avea o sintaxa mai buna. laurachelaru_pm_whackamole.zip