Ionuţ-Cosmin MIHAI - Nume proiect

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Snake este un joc aparut in anii 1970 initial disponibil doar pe consolele de jocuri.In 1998 a devenit un joc standard pentru telefoanele Nokia.

Ideea proiectului este implementarea jocului cu ajutorul unui microcontroller ATmega32 si a unui display de Nokia 3310.

Cred ca este educativa implementarea lui mai mult decat utilitatea propriu-zisa.

Descriere generală

Schema bloc:

Hardware Design

Nume piesa Cost Nr bucati Magazin
Stabilizator 3.3V 3 RON 1 Syscom
Rezistență 3.3k 0,2 RON 5 Syscom
Capacitate 10uF 0,5 RON 3 Syscom
Butoane 0,2 RON 5 Syscom
Display Nokia 3310 15 RON 1 Okazii

Rezultate Obţinute

Placuta este recunoscuta de calculator, se pot incarca programe, insa display-ul nu se aprinde, desi tensiunea la pinii display-ului este aparent buna.

Concluzii

A fost o experienta placuta sa lucrez la un proiect cu adevarat practic.

Download

Biblioteca pentru LCD 3310_routines_gcc.zip

Schema Eagle snake.sch

Jurnal

  • Placutiada
  • lipirea componentelor pe placa de baza
  • alegerea temei
  • achizitionarea componentelor
  • conectarea display-ului
  • crearea si testarea programului

Bibliografie/Resurse

pm/prj2013/dtudose/snake.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0