Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Scopul proiectului este realizarea jocului “Spanzuratoarea”.
La pornirea jocului,este generat un numar aleator pentru selectarea cuvantului dintr-o lista de cuvinte.
Cuvantul are literele specifice primei si ultimei pozitii identificate,restul fiind notate cu “_”.
Pentru a ghici cuvantul, utilizatorul va apasa de 1/2/3 ori una din tastele 2-9.
Actiunea e similara cu tastarea pe un telefon:
2 - a/b/c
3 - d/e/f
4 - g/h/i
5 - j/k/l
6 - m/n/o
7 - p/r/s
8 - t/u/v
9 - w/x/y
Exista un contor care memoreaza numarul tastarilor gresite si cand se ajunge la 5 greseli jocul se termina.
In figura de mai jos e prezentata schema bloc cu toate modulele continute in proiect:
Diagrama tastatura:
Interfatarea LCD-ului 16×2 cu uC-ul AtMega16:
(in protheusV7.5 nu am gasit AtMega324A,dar schema este la fel,exceptand ordinea porturilor)
Lista de piese: Display LCD alfanumeric 16×2 Keypad 4x3 2 rezistente 1K 1 rezistenta 10K Fire
COSTURI
<WRAP column 30%>
NUME
LCD 16×2
KEYPAD 3×4
</WRAP>
<WRAP column 30%>
LOCATIE
tme.eu
tme.eu
</WRAP>
<WRAP column 30%>
COST
27
13
</WRAP>
Ideea este destul de interesanta si sunt lucruri pe care le inveti in urma acestei incercari,
dar daca as avea ocazia sa repet aceasta experienta nu as mai include in proiect un LCD.
Datasheet AtMega324 http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/_media/doc8272.pdf
Laboratoarele de PM http://elf.cs.pub.ro/pm