Adrian-Daniel BOULESCU - Hangman

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Scopul proiectului este realizarea jocului “Spanzuratoarea”.

Descriere generală

La pornirea jocului,este generat un numar aleator pentru selectarea cuvantului dintr-o lista de cuvinte.
Cuvantul are literele specifice primei si ultimei pozitii identificate,restul fiind notate cu “_”.
Pentru a ghici cuvantul, utilizatorul va apasa de 1/2/3 ori una din tastele 2-9.
Actiunea e similara cu tastarea pe un telefon:

2 - a/b/c
3 - d/e/f
4 - g/h/i
5 - j/k/l
6 - m/n/o
7 - p/r/s
8 - t/u/v
9 - w/x/y


Exista un contor care memoreaza numarul tastarilor gresite si cand se ajunge la 5 greseli jocul se termina.

In figura de mai jos e prezentata schema bloc cu toate modulele continute in proiect:

Hardware Design



Diagrama tastatura:



Interfatarea LCD-ului 16×2 cu uC-ul AtMega16:
(in protheusV7.5 nu am gasit AtMega324A,dar schema este la fel,exceptand ordinea porturilor)


  Lista de piese:
  Display LCD alfanumeric 16×2
  Keypad 4x3
  2 rezistente 1K
  1 rezistenta 10K
  Fire

Software Design

  • Limbaj de programare: C
  • Mediu de dezvoltare: gedit
  • Sistem de operare: Linux
  • avr-gcc


COSTURI

<WRAP column 30%> NUME
LCD 16×2
KEYPAD 3×4 </WRAP> <WRAP column 30%> LOCATIE
tme.eu
tme.eu </WRAP> <WRAP column 30%> COST
27
13 </WRAP>

Rezultate Obţinute

Proiectul nu este finalizat intrucat am intampinat probleme la conectarea LCD-ului.

Concluzii

Ideea este destul de interesanta si sunt lucruri pe care le inveti in urma acestei incercari,
dar daca as avea ocazia sa repet aceasta experienta nu as mai include in proiect un LCD.

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2013/dtudose/192.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0