Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul implementeaza un joc simplist Snake (asemanator cu celebrul joc Snake de pe telefoanele Nokia 3310).
Acest joc a fost unul din putinele jocuri pe telefon care m-a captivat si de aceea am ales sa il implemetez.
Jocul este implementat pe un display Nokia 3310 pentru a aduce jucatorii mai aproape de mediul care l-a facut celebru.
Mod de interactiune:
Lista de piese:
Schema Eagle:
LCD Nokia:
LCD Nokia Pins:
Mediu de dezvoltare:
Librarii si surse 3-rd party
Surse si functii implementate:
Proiectul final arata astfel:
Placa de baza cu microcontroler:
Am obtinut pe ecran “snake-ul” dar exista cateva buguri in directie si in dimensiunea ecranului pe care se face afisarea (ramane un colt pe care nu se afiseaza nimic). Viteza este ok si miscarea sarpelui este naturala.
A fost un proiect foarte challenge-ing si cred ca bugurile intampinate pe parcurs m-au ajutat sa inteleg mai bine punerea in practica a notiunilor teoretice de la laboratoare. A fost prima data cand am facut lucruri practice (concrete) pe hardware. Foarte interesant si total diferit de modul de abordare software!
Cod sursa: racec_emil_proiect_pm.zip
Resurse Hardware: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/_media/doc8272.pdf
Resurse Software: http://www.quantumtorque.com/content/view/32/37/
Proiecte din anul acesta si anii trecuti de la PM