Daniel BÂTICA - Connect 4

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Scopul acestui proiect a fost sa creez un joc de tipul connect 4 cu ajutorul unei matrici bicolore de leduri de 8 x 8. http://www.gamesgames.com/game/Connect-Four.html

Ideea mi sa parut destul de interesanta deoarece am vrut sa fac o aplicatie ce sa aiba utilizare recreativa si nu neaparat una practica. Desi nu am reusit sa duc la bun sfarsit intregul proiect pot spune ca am ramas totusi cu destule cunostinte si aptitudini in domeniul electronicii, am invatat sa lipesc, sa scot informatii din datasheet-uri.

Descriere generală

Am folosit urmatoarele componente:

Hardware Design

Aici au fost probleme destul de mari deoarece matricea a avut un control destul de greu (vezi datasheet) insa am avut parte de ajutor in elaborarea schemei dar si pentru asezarea cat mai buna pe placa a traseelor. Deoarece muxurile functioneaza cu logica inversa am folosit si 2 inversoare (aveam nevoi de 8 porturi) pentru a putea aprinde ledurile.

Software Design

Am folosit winavr si programmer's notepad insa nu am evoluat prea mult la partea software (din lipsa de timp).

Rezultate Obţinute

Nu am reust sa duc la final proiectul, am reusit sa controlez ledurile cu ajutorul butoanelor insa jocul nu este gata inca.

Concluzii

Desi pare un proiect usor de realizat pentru mine nu a fost chiar asa, ca dovada faptul ca nu l-am dus la final. Cu toate acestea pot afirma ca mi-a placut sa lucrez la el (cu destul de mult ajutor din partea tatalui meu) si sper ca voi reusi sa il duc la final. Intrucat nu am lipit placa de test de cea de baza voi putea folosi placa de baza si pentru alte proiecte care (sper) vor fi mult mai practice.

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

pm/prj2013/avoinescu/conect4.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0