Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul consta in crearea unui mecanism folosit pentru miscarea ochilor unei papusi in functie de modul in care qTouch-ul este atins. In cazul in care miscarea efectuata asupra qTouch-ului este in sensul acelor de ceasornic, ochii papusii se vor misca spre dreapta. In caz contrar, bineinteles, se vor misca spre stanga. In final, acest efect ii va da privitorului senzatia ca papusa il urmareste.
2 ochi care se misca.
Circuitul este accesibil la alimentarea cu energie. Inca din primul moment se aprind ochii papusii si se asteapta un input (folosire qTouch) din partea utilizatorului pentru miscarea acestora.
Atmel Studio 6.1
In lucru.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.