Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul implementeaza jocul de Avioanele. Este nevoie de 2 jucatori. Fiecare jucator are 3 pozitii fixe pe matricea de led-uri. Prin selectarea anumitor pozitii se va incerca lovirea “avioanelor” adversarului. Primul care elimina toate avioanele celuilalt, este castigatorul
In dezvoltarea acestui proiect am adaptat jocul de Avioane. Vor fi 2 placute separate, conectate la pinii de pe Atmega16. Am folosit led-uri de 3 mm (rosii si verzi, pentru diversitate) si format 2 matrici de 4×4( o matrice mai mare de atat fie ar fi fost foarte minutios de implementat pe placuta, fie ar fi fost prea mare ca dimensiune). Jucatorii se vor putea deplasa prin matrice cu ajutorul a 4 butoane de navigatie (sus/jos/stanga/dreapta), iar selectia este posibila prin intermediul unui al 5-lea buton, care semnaleaza alegerea unei pozitii(fie pentru marcarea avioanelor, fie pozitia de atac).
Schema bloc a proiectului Explicatie schema
Microprocesorul va primi informatii de la cele 2 seturi de butoane si va lumina ledurile in concordanta.
Componentele folosite in dezvoltarea proiectului:
Idee de implementare: