Joculeț „Simon Says”

Introducere

1.Descriere generală

Implementarea joculețului de memorie „Simon Says”.

2.Reguli

Jocul presupune redarea unei secvențe. Nivelul 1 presupune apăsarea pe butonul corespunzător LED-ului aprins. Nivelul 2 presupune apăsarea, în ordine, a butoanelor ce corespund celor 2 LED-uri aprinse, etc. Timpul de aprindere și timpul dintre aprinderea oricăror 2 LED-uri este determinat de nivelul la care s-a ajuns. De exemplu, prima dată se aprinde un LED aleator un timp x, apoi 2 timp de x-y cu un timp de x-y între cele două aprinderi, apoi 3 timp de x-(2*y) cu timp de pauză între ele de x-(2*y), şamd.

Dacă s-a ajuns la finalul joculeţului se aprind toate cele 4 LED-uri de mai multe ori, iar dacă pe parcurs s-a greşit secvenţa, se aprind toate LED-urile şi intensitatea lor scade treptat până se sting complet.

3.Scop

Jocul are ca scop redarea, corectă, a unei secvențe cât mai mari.

Hardware

Am folosit:

* 6 rezistențe de 270 ohmi,

* 6 butoane,

* 6 LED-uri,

* pini,

* fire de legătură,

* plăcuță de test.

LED-urile sunt conectare la pinii PA0-PA5. Butoanele sunt conectare la pinii PC0-PC5.

Software

Sunt incluse funcţiile:

*void intarziere(int valoare) - Întârziere aprindere LED

*void aprindereONE(char led) - Aprinde un singur LED, dat ca parametru

*void aprindereALL() - Aprinde toate LED-urile

*int findRandom() - Găsire următorul element

*int apasa() - Întoarce butonul apăsat

*int main() - Funcţia de main

Concluzii

Joculeţul este funcţional, insa nu am implementat diferenţa de timp dintre aprinderi. Modul in care sunt asezate butoanele si LED-urile il pot face un pic greu de utilizat.

Download

simon_says.zip

pm/prj2012/pbara/joc.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0