Ruleta digitala

Introducere

Proiectul consta in determinarea distantei pana la un obstacol folosind ultrasunete, iar rezultatul va fi afisat pe un ecran LCD 16×1.

Descriere generală

Conceptul este urmatorul:

  • un generator va emite ultrasunete;
  • acestea vor ricosa din obiect si vor fi captate de receptor;
  • apoi in functie de timpul dintre emiterea ultrasunetelor si captarea ecoului, se va calcula distanta in centimetrii pana la obstacol, aceasta fiind afisata pe un LCD 16×1;
  • stiind ca viteza sunetului este 340,29m/s ⇒ Distanta = (timp_scurs*340,29)/2;

Schema bloc:

Hardware design

Lista de piese:

  • senzor ultrasonic pentru masurarea distantei HC-SR04

kgrhqf_iee9tpoyup_bplo0yev0q_60_12.jpg

  • display LCD 16×1

rys.lcs161-1.jpg

  • placuta ATMEGA16 proiect 2012

86388630656146591587.jpg

  • cabluri,conectori,alte piese mici
pm/prj2012/dtudose/7.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0