X si 0

Autor: Florea Iulia-Maria 331CB

Descriere generala

Proiectul consta in realizarea unui joc de X si 0 folosind leduri bicolore (rosu si verde) pentru 2 jucatori. Tabla de joc are dimensiunea de 3×3, iar primul jucator este cel rosu.

Hardware design

Am folosit urmatoarele componente:

  • 9 leduri bicolore cu catod comun
  • 5 butoane
  • 3 rezistente de 500 ohmi pentru leduri
  • 1 rezistenta de 100 ohmi pentru butoane
  • barete de pini, cablu UTP, panglica de fire

Schema pentru led-uri:

Si butoanele:

Asa a inceput proiectul:

Si asa arata acum:

Software design

Limbaj de programare: C Sistem de operare: Fedora

Algoritmul folosit:

Initial, initializez intr-o matrice elementele si adaug pinii si porturile folosite pentru fiecare led. Jocul e inceput de jucatorul rosu. Se aprinde primul led care nu a fost ales pana acum. In cazul in care jucatorul apasa pe unul din butoane, se va aprinde led-ul liber corespunzator butonului ales si se inchide led-ul de dinainte. La apasarea butonului Enter, se va fixa pozitia, se va marca intr-o matrice care reprezinta tabla de joc si se va verifica daca jocul s-a terminat. Daca mai e de jucat, se va trece la celalalt jucator.

Rezultate

Din pacate, proiectul nu functioneaza asa cum planuisem la inceput. Se aprind leduri, dar butoanele nu functioneaza. O sa mai lucrez la el in viitor.

Bibliografie si surse

pm/prj2012/avoinescu/24proiect.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0