SNAKE

Introducere

Poriectul consta implementarea jocului snake in atmega16 folosind ca afisaj display-ul de la nokia 3310. Sarpele va fi controlat cu ajutorul a patru butoane, pentru cele 4 directii principale. Va exista si butonul de reset.

Descriere generală

Hardware Design

* Listă de piese

  • Placa de baza
  • Display nokia 3310
  • 5 rezistente de 1k8
  • 5 rezistente de 3k3
  • 2 diode 1N4148 regulator ld1117 3.3v + 1 condesator 100 nF + altul de 10μF
  • 1 condensator 10uF
  • 5 butoane: RIGHT, LEFT, UP, DOWN, RESET
  • fire de legatura si pini

* Scheme electrice

  • Schema eagle

  • Schema Proteus

Software Design

* Mediu de dezvoltare

   Winavr

* Librării şi surse 3rd-party

   Am folosit o librarie scrisa de Sylvain Bissonette pentru download vedeti in sectiunea de Download/Resurse

* Surse şi funcţii implementate

   Urmeaza

Rezultate Obţinute

Placa de baza: Placa extensie: Tot:

Concluzii

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2012/avoinescu/11.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0