Autor: Scarlat Georgiana 333CB
Scopul proiectului este implementarea jocului Snake folosind un microcontroler ATMega16 si un ecran LCD Nokia 3310.
Acest joc a devenit foarte popular datorita faptului ca se gaseste instalat pe orice telefon Nokia. Jocul consta in schimbarea directiei sarpelui (care se deplaseaza la fiecare moment) pentru a evita coliziunea cu marginile ecranului sau cu propriul corp.
Pentru a realiza acest joc am folosit un ecran de Nokia 3310, patru butoane pentru directiile de deplasare:
si un buton de reset pentru a reincepe jocul.
Componentele folosite:
Placuta cu microcontrollerul ATmega16 :
Mediul de dezvoltare
Mediul de dezvoltare folosit a fost AVR Studio iar codul proiectului este in limbajul C folosind compilatorul avr-gcc.
Jocul va folosi toti pixelii LCD-ului. Programul principal o sa fie format dintr-o bucla principala (cea in care sarpele se misca). La apasarea unui buton se recalculeaza orientarea sarpelui, dupa care sarpele va continua sa se miste.
Din pacate, nu am reusit sa termin proiectul.
Este un proiect interesant.