Joc Snake

Autor: Scarlat Georgiana 333CB

Introducere

Scopul proiectului este implementarea jocului Snake folosind un microcontroler ATMega16 si un ecran LCD Nokia 3310.

Acest joc a devenit foarte popular datorita faptului ca se gaseste instalat pe orice telefon Nokia. Jocul consta in schimbarea directiei sarpelui (care se deplaseaza la fiecare moment) pentru a evita coliziunea cu marginile ecranului sau cu propriul corp.

Descriere generala

Pentru a realiza acest joc am folosit un ecran de Nokia 3310, patru butoane pentru directiile de deplasare:

  • sus
  • jos
  • stanga
  • dreapta

si un buton de reset pentru a reincepe jocul.

Hardware design

Componentele folosite:

  • 5 butoane
  • display LCD Nokia 3310
  • placuta cu microcontrollerul ATmega16 realizata la etapa I

Placuta cu microcontrollerul ATmega16 :

Software design

Mediul de dezvoltare

Mediul de dezvoltare folosit a fost AVR Studio iar codul proiectului este in limbajul C folosind compilatorul avr-gcc.

Jocul va folosi toti pixelii LCD-ului. Programul principal o sa fie format dintr-o bucla principala (cea in care sarpele se misca). La apasarea unui buton se recalculeaza orientarea sarpelui, dupa care sarpele va continua sa se miste.

Rezultate obtinute

Din pacate, nu am reusit sa termin proiectul.

Concluzii

Este un proiect interesant.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2012/amocanu/georgiana.scarlat.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0