Acest proiect va fi o clona a jocului de snake de pe telefoanele nokia
Scopul sau este de a oferi o metoda placuta de a trece timpul.
In afara de piesele de pe placuta principala:
Dioda este folosita impreuna cu un tranzistor si o rezistenta pentru a forma un divizor de tensiune la alimentarea lcd-ului.
Scheme:
Programul se bazeaza pe o bucla infinta care misca sarpele pe ecran la fiecare iteratie.
In aceeasi bucla se face sio verificare a pozitiei capului sarpelui. In cazul in care acesta se suprapune cu patratelul de mancare, se incrementeaza lungimea sarpelui.
In cazul in care sarpele da peste el insasi se reseteaza starea jocului la cea initiala.
Placuta este aproape functionala insa LCD-ul nu functioneaza deoarece tensiunea la care functioneaza este de 3v3 si ar fi fost nevoie de cate un divizor de tensiune pe fiecare pin de alimentare.
Nu am reusit in cele din urma sa obtin o imagine pe display, dar softul este functional in cadrul simulatorului
Cea mai grea parte a proiectului a fost conectarea LCD-ului la microcontroller, problema pe care am rezolvat-o in cele din urma utilizand o placuta separata, insa per total a fost o experienta interesanta.