Nume: Laura-Mihaela Vasilescu
Grupa: 335CA
E-mail: vasilescu.laura@gmail.com
Proiectul are ca scop implementarea celebrului joc Snake de pe telefonul 3310.
(from here)
Sunt urmărite regulile jocului de bază. Jucătorul trebuie să hrănească Snake-ul pentru a acumula puncte.
Merele (hrana șarpelui) apar random pe ecran. Cu fiecare măr mâncat, șarpele crește cu încă o bucată.
Treptat, jocul devine din ce în ce mai dificil și mai greu de manevrat.
Jocul se termină în momentul în care șarpele își intersectează capul de restul corpului.
Observații!
Merele nu pot fi generate pe pozițiile ocupate deja de șarpe.
În momentul în care șarpele ajunge în partea de sus a ecranului, se va continua în partea de jos.
Realizarea din punct de vedere hardware a fost împărțită în două etape.
Placa de bază a fost realizată urmărind tutorialul de aici.
Pentru afișare am folosit un ecran Nokia 3310. Interfațarea ecranului cu microcontroller-ul se face pe portul PB.
Pentru comandă, am poziționat 6 butoane pe portul PC al microcontroller-ului.
Șarpele este reținut sub forma a doi vectori: x și y, care stabilesc poziția fiecărui pixel din el.
Poziția șarpelui se modifică în funcție de direcția de mișcare.
Algoritmul calculează pentru fiecare componentă a șarpelui direcția în care trebuie să se miște.
Există două butoane speciale:
Arhiva cu surse, imagini și materiale auxiliare.