Descriere joc:
Proiectul consta in jocul Pacman. Jucatorul trebuie sa manance toate apostroafele de pe harta. In momentul cand pacman a mancat tot ce era de mancat jocul e castigat. De asemenea pe harta se plimba fantome care pot sa se ciocneasca cu Pacman. In caz de ciocnire cu o fantoma jocul este pierdut.
Lista de piese etapa:
Schema EAGLE:
Mediu de dezvoltare : AVR Studio
Structuri de date pentru reprezentarea hartii : char map[8][16]
Codificarea hartii:
0 - Perete; 2 - Punct; 4 - Spatiu; 5 - Pacman; 6 - Fantoma
Fisiere: 128×64-text.c; 128×64-text.h; font_data.h; Makefile; pacman.c
La fiecare pas al jocului se printeaza harta - delay 100ms:
# - perete; ' - punct; @ - pacman; Z - fantoma
Pentru butoane am folosit niste define-uri ce specifica bitii asociati:
#define LEFT (1 « PC7)
#define RIGHT (1 « PC6)
#define DOWN (1 « PC5)
#define UP (1 « PC4)
La fiecare pas se verifica daca s-a apasat vreun buton, iar in caz ca da se muta in locul corespunzator daca nu e zid. In caz ca PacMan da peste o fantoma jocul a fost pierdut.
Fantomele se misca dupa o directie random, acestea schimband-o cand se lovesc de perete.
- jocul este functional; cand se aduna cele 41 de puncte jucatorul castiga; altfel daca este lovit de o fantoma pierde;
Au trecut 20 de ani si Pacman inca traieste printre noi.