X si 0

Introducere

Proiectul presupune realizarea hardware si software a jocului X si 0 , folosindu-ma de un LCD de Nokia 3310 si butoane pentru deplasarea pe ecranul LCD-ului . De asemenea se poate juca in 2 persoane sau versus IA .

Descriere Generala

Modul de functionare al proiectului trebuie sa fie astfel : un utilizator utilizeaza cele 5 butoane pentru a se muta pe tabla de joc si a selecta . Aceste comenzi sunt interpretate de Atmega16 dupa care sunt transmise la lcd , astfel incat pe acesta sa se poata vedea selectiile si mutarile utilizatorului .

Hardware

Pentru realizarea Designului Hardware am folosit urmatoarele componente :

- placuta de baza de la etapa1 a proiectului

- 1 condensator 10uF

- 5 rezistente de 1k8 si 3k3 pentru realizarea a 5 divizori de tensiune intre Atmega16 si LCD.

- 4 diode pentru a ajunge la tensiunea de intrare in LCD de 3.3V

- LCD de Nokia3310

- 5 butoane

In urmatoarea schema am reprezentat in eagle cum am legat componentele :

Software

Pentru partea de soft am implementat un algoritm de minimax pentru jocul impotriva calculatorului . Sursele se gasesc la sectiunea Download.

De asemenea softul pus la dispozitie pentru LCD-ul de Nokia 3310 implementeaza toate functile necesare afisarii pe lcd.

Codul pentru softul LCD-ului se gaseste la [1].

[1] 37

Concluzii

Din pacate , nu am reusit sa-l fac sa mearga si n-am mai avut timp sa vad de ce nu merge .:-(

Download

Surse software : 1pm.zip

pm/prj2011/dloghin/xsi0.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0