Joc de snake pe matrice de LED-uri 8×8. Miscarea este controlata prin intermediul a 4 butoane (sus, jos, dreapta, stanga).
Microprocesorul va primi comenzi de la butoane. In functie de butonul activat, se vor seta pinii care controleaza matricea de leduri. Rezultatul este aprinderea ledurilor pe matrice. Nu este necesara apasarea butoanelor pentru ca microprocesorul sa comande matricea. In cazul in care nu se apasa nici un buton, atunci se va calcula noua pozitie fara modificare directie snake.
Componente utilizate:
Detalii de implementare:
Am reusit sa obtin un joc snake functional. Sarpele se misca controlat de cele 4 butoane, poate trece prin perete (iesind in pareta opusa a matricii) si poate manca “mere” astfel crescandu-si dimensiunea cu 1.
In cazul unei ciocniri cu propria coada ecranul se va reseta (dupa o scurta animatie) si jocul va incepe din nou.
Pentru a nu face dificila navigarea, am limitat dimensiunea maxima la 16.
Just have fun.
Lucrul pe o matrice de LED-uri a fost destul de anevoios mai ales din cauza maparii software a relatei dintre legaturile fizice microcontroller-matrice de LED-uri
In rest totul a mers destul de bine.