Brick Breaker

Nume: Sava Alexandra
Grupa: 335CA

Descriere Generala

Jocul presupune existenta unui “zid” de caramizi care trebuiesc sparte cu ajutorul unei mingi. Mingea se loveste de un paravan mic, mobil. Jucatorul trebuie sa miste acel paravan astfel incat mingea sa se loveasca de el si sa se reflecte in caramizi. In proiectul concret, toata imaginea joculi se vede pe un LCD de nokia 3310. Miscarea paravanului se face cu ajutorul a 2 butoate (stanga - dreapta). Proiectul mai contine 4 butoane: 2 de up-down (pentru selectarea level-ului), unu de start new game si unu de end game.

Hardware Design

Placa initiala (al carui design ne-a fost dat) utilizeaza microcontrollerul ATMEGA16 (+ alte elemente), la care am mai atasta o placa pentru introducerea LCD-ului in proiect.

Componente:
  • dLCD Nokia 3310
  • 6 butoane
  • 2 diode (pentru a limita tensiunea de alimentare la LCD-ului la 3.3V)
  • condensator 10uF
  • 5 rezistente 3k3
  • 5 rezistente 1k8
LCD Nokia 3310

Pinii si semnificatia lor:

Dupa cum se observa in imagine, acestia sunt foarte apropiati, si daca aveti 2 maini stangi si va mai si tremura, nu va inhamati la lipit si mergeti la un asistent!

Schema (partea de LCD):

Aspectul final

Concluzii

A fost un proiect interesant si regret ca nu am acordat mai multa atentie. Ma bate gandul ca la vara sa “ma joc” cu el mai mult. Proiectul “inoata” in fire deoarece initial cumparasem o magistrala, insa acestea erau mai groase si mai greu de lipit pe pinii LCD-ului, asa ca am folosit firele clasice de la un cablu UTP.

pm/prj2011/dloghin/brickbreaker.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0