Acest proiect are ca scop implementarea unui suport hardware jocul snake folosind unui microcontroler ATMega16 si un ecran LCD Nokia 3310. Snake este un joc cunoscut, care a aparut in anii 1970. In 1988 acest joc a devenit de nelipsit in pachetul de jocuri pre-instalate pe mobilele Nokia.
Jucatorul controleaza un obiect care reprezinta sarpele, si trebuie sa se hraneasca cu “alimente” care apar random pe ecran, pentru acumulare de puncte si crestere in lungime. Scopul jocului este de a ajunge la acumularea unui punctaj cat mai mare. Jucatorul trebuie sa fie atent sa nu se intersecteze sarpele cu el insusi, caz in care jocul se termina. Jocul nu are margine, asa ca atunci cand sarpele ajunge la un capat al ecranului, el reapare pe latura opusa.
Consider ca acest proiect este util deoarece prezinta o optiune fizabila pentru petrecere timpului liber. De asemeni el prezinta un potential de extindere(schimbare joc, sau folosirea proiectului ca baza pentru alt proiect care are in componenta lui un microcontroler ATMega16 si ecran LCD Nokia 3310).
Lista piese extensie:
* 1 rezistenta 1k
* 5 rezistente 3.3k
* 5 pushbuttons
* un condensator polar 10uF
* doua diode 1N4148
* LCD Nokia 3310
Codul pentru interfatarea cu NokiaLCD 3310: 37
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Generarea alimentelor pentru sarpe, se va face in mod random, in functie de patratelele ramase liber (spatiu care nu il ocupa sarpele si unde nu sunt inca alimente). Nu vor exista pereti care sa incadreze jocul, astfel, sarpele daca ajunge sa se intersecteze cu un perete, atunci el va aparea pe latura opusa a acestuia
* Implementarea hard a proiectului a fost realizat in totalitate. * La verificarea tensiunilor, scurt-circuitelor, contactelor etc nu au fost semnalate probleme pe placuta.