TRICA ALEXANDRU 333CB CONNECT 4
Proiectul are ca scop implementarea jocului Connect 4 pe microcontroller-ul ATMEGA16. Jocul este facut pentru a fi jucat de catre 2 jucatori. Pentru a vedea o reclama la jocul connect 4 apasati urmatorul link.
Regulile jocului
Input
Pentru plasarea discurilor se vor folosi 6 butoane, cate unul pentru fiecare coloana. Jocul se va reseta prin intreruperea alimentarii. Primul buton se va folosi de asemenea la pornirea jocului.
Output
Afisarea se va face pe un LCD Nokia 3310, PCD8544, cu o capacitate de 48 x 84 de pixeli. Matrice va fi creeata incepand cu pixelul (0,15) care reprezinta coltul stanga sus si se va termina cu pixelul (48,69), coltul dreapta jos. In zonele ramase libere ( 0,0 - > 48,15 , 0,69 → 48,84) se va afisa jucatorul al carui rand este sub forma P1 respectiv P2.
LCD PCD8544
Schema generala a proiectului
Placa de baza cu micro controllerul ATMega16
Lista de piese
Schema Eagle
Mediul de dezvoltare folosit este Programmer's Notepad++ (WinAVR) iar compilatorul este AvrGCC.
Formele prezente in program au fost realizate cu ajutorul programului FASTLcd.
De aici se poate downloada intreg proiectul: tricaalexandru_333cb_proiectpm_connect4.zip
Aspect Final