Descriere generala

Am implementat celebrul joc snake.

Hardware Design

Schema care e prezentata este una de principiu.

Petru a conecta pinii de date ai display-ului am folosit divizoare de tensiune cu rezistente de 3k3 si 1k8; Rezistennta de 3k2 fiind spre ground.

Pentru a obtine 3.3v am folosit doua diode 1n4007 pentru a limita tensiunea de la 5V la 3.3V. De mentionat este ca o dioda scade cu 0.7, deci tensiunea teoretica obtinuta este de 3.6V, in practicta este de 3.8V, dar displayul a suportat-o.

Lista de piese

Componente Cantitate
Push-button 5
Cablu banda 20 1m
Rezistente de 3K3 5
Rezistente de 1K5 5
Dioda 1N4004 2
Mufe 5
Condesator 10uF 1

Schema electrica

Software Design

Pentru interfatare am pornit de la arhiva prezenta pe http://www.quantumtorque.com/content/view/32/37/.

De aici am folosit funtiia de initializare cat si cea de transmitere date. La fiecare frame fac un update pe o matrice; dupa care updatez tot displayul.

snake.zip

Poze

snake1.jpg

snake2.jpg

Viewty

snake4.jpg

Bibliografie/Resurse

pm/prj2010/dtudose/snake.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0