Introducere

Proiectul meu la PM consta intr-un joc de cultura generala, implementat cu ajutormul microcontroler-ului AVR Atmega16.

Descriere generală

Jocul consta in afisarea unei intrebari de cultura generala pe un ecran LCD Nokia, urmata de 4 variante de raspuns. Jucatorul avand posibilitatea de a alege o varianta prin intermediul butoanelor 1, 2, 3, 4; butoanele 0 si 5 fiind pentru “navigare” (previous questin, next question). Dupa un numar n de intrebari jocul se sfarseste si ii sunt afisate utilizatorului rezultatele intr-un format ce urmeaza a fi stabilit ulterior.

Hardware Design

Lista piese:

  • Card SD
  • Socket card SD (not found)
  • Ecran Nokia 3310 - PCD8544 (48×84 pixels matrix LCD)
  • condensator 10uF
  • rezistente - 3x3k3, 2x1k8 (sau 1k6)
  • diode 1N4148 X 2
  • pachet de porti AND 74HCT08
  • push buttons - 6
  • cablu panglica si conectori cablu panglica

Schema electrica: (fara card SD conectat si ecran LCD)

Software Design

Codul consta in afisarea unor siruri de caractere pe ecranul LCD, si cititrea starii unor butoane. As putea implementa si un timer ca care sa verifice starea butoanelor la un interval t de timp si care sa faca autoamt trecerea de la o intrebare (stagiu) la alta. Avand in vedere stadiul implementarii hardware, nu am scris cod pentru aceasta etapa.

TO DO archive: pm0xff.zip

Rezultate Obţinute

In urma acestui proiect am invatat sa lipesc piese si sa implementez o schema electrica. Am castigat experienta si incredere in mine.

Concluzii

Download

O schema de simulare in Proteus:

schema0xff.zip

Galerie

pm/prj2010/dtudose/radu.velea.max.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0