Introducere

Arosoaie Mihai - 331CC

Proiectul consta in implementarea jocului de snake folosind microcontrollerul ATmega16.
Voi implementa varianta clasica a jocului, fara labirinturi sau sisteme de bonusuri.

Descriere generală

Schema bloc a jocului:

Hardware Design

Lista de componente:
* 5 rezistente 2K2
* 5 rezistente 4K6
* 3 condensatori de 10uF
* 1 stabilizator de tensiune GM66102
* 1 ecran LCD PCD8544 - Nokia 3310
* 5 PushButtons

Pentru fiecare pin de input al LCD-ului folosesc cate doua rezistente (divizor de tensiune) pentru a aduce tensiunea la 3.3V.
Alimentarea LCD-ului se face tot la 3.3V, drept pentru care folosesc stabilizatorul de tensiune GM66102.
Schema proiectului in Eagle:
?800x600

Placa de baza:


Fata:

Verso:

Extensie:


Fata:

Verso:


Software Design

Instrumente folosite:

  • Programmer's Notepad
  • Avr GCC

Simularea in Proteus:

Driverul folosit pentru LCD este cel de la adresa 37

Rezultate Obţinute

Partea hardware a fost implementata complet. In schimb, nu am reusit sa termin de implementat si partea software.

Download

O arhiva cu schema in Eagle, Proteus si driverul LCD mihai_arosoaie.zip

Jurnal

  • imprimare placuta de baza la facultate
  • gaurit, lipit, testat placuta de baza
  • alegere tema pentru continuarea proiectului
  • cumparare componente
  • realizare placa aditionala

Bibliografie/Resurse

pm/prj2010/dtudose/nokia_snake.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0