Consola de jocuri portabila(gen Gameboy )
Obiective initiale:
Lista componente
Functii pentru control LCD:
void lcd_init(void); void lcd_contrast(unsigned char contrast); void lcd_clear(void); void lcd_clear_area(unsigned char line, unsigned char startX, unsigned char endX); void lcd_clear_line(unsigned char line); void lcd_goto_xy(unsigned char x, unsigned char y); void lcd_goto_xy_exact(unsigned char x, unsigned char y); void lcd_chr(char chr); void lcd_str(char* str);
Exemplu initializare LCD:
lcd_init(); lcd_contrast(0x40); // Print on first line lcd_goto_xy(1,1); lcd_str("Proiect PM"); lcd_goto_xy(4,2); printf(" 2010 ");
Am reusit realizarea controlului prin butoane.
Din cauza unor probleme hardware nu am reusit sa realizez si partea de afisare pe LCD.
Deoarece nu am reusit sa gasesc un slot pentru cardul SD in timp util, si nici a unor diode SMD, am decis sa renunt la incarcarea jocurilor de pe card
Cu o planificare mai atenta a pieselor si a timpului necesar probabil as fi putut sa implementez tot ce mi-am dorit.