Introducere

Consola de jocuri portabila(gen Gameboy )

Obiective initiale:

  1. control jocuri prin butoane
  2. posibilitatea incarcarii jocurilor de pe card SD
  3. mic API pentru dezvoltarea jocurilor

Descriere generală

Hardware Design

Lista componente

  1. 1 x Display Nokia 3310
  2. 5 x rezistente 4K2
  3. 5 x rezistente 2k2
  4. 1 x condensator 5uF
  5. 2 x diode 1N4004
  6. 6 x push-buttons

Software Design

Functii pentru control LCD:

void lcd_init(void);
void lcd_contrast(unsigned char contrast);
void lcd_clear(void);
void lcd_clear_area(unsigned char line, unsigned char startX, unsigned char endX);
void lcd_clear_line(unsigned char line);
void lcd_goto_xy(unsigned char x, unsigned char y);
void lcd_goto_xy_exact(unsigned char x, unsigned char y);
void lcd_chr(char chr);
void lcd_str(char* str);

Exemplu initializare LCD:

lcd_init();
lcd_contrast(0x40);
// Print on first line
lcd_goto_xy(1,1);
lcd_str("Proiect PM");
lcd_goto_xy(4,2);
printf(" 2010 ");

Rezultate Obţinute

Am reusit realizarea controlului prin butoane.

Din cauza unor probleme hardware nu am reusit sa realizez si partea de afisare pe LCD.

Deoarece nu am reusit sa gasesc un slot pentru cardul SD in timp util, si nici a unor diode SMD, am decis sa renunt la incarcarea jocurilor de pe card

Concluzii

Cu o planificare mai atenta a pieselor si a timpului necesar probabil as fi putut sa implementez tot ce mi-am dorit.

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2010/dloghin/avrboy.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0