SNAKE

Introducere

Ideea de joc mi s-a parut interesanta, deaceea mi-am propus sa incerc realizarea acestui proiect care sa imbine utilul cu placutul. Am ales Snake deoarece este deja celebru, prezent pe aproximativ orice telefon.

Asadar pornind de la placuta etapa 1, o tastatura PS/2, cateva rezistoare, diode ,condensatoare, un lcd nokia 3310,motoras si ceva imaginatie .

Descriere Generala

Schema bloc :

Intreaga schema este formata din urmatoarele parti:

ATMEGA16: asteapta semnale de la tastatura dupa care le interpreteaza(stanga,dreapta, sus,jos) responsabil cu afisarea pe display

TASTATURA: trimite semnale(comenzi) catre ATMEGA16

LCD: afiseaza obiectele prezente in joc

Hardware Design

Componente :

-Tastatura

-LCD nokia 3310

-Divizor de tensiune (o rezistenta de 1.8 si 3.3) x 5

-Diode x2

-Motoras care produce vibratia unui telefon

Software Design

Compilator: avr-gcc

Mediu de dezvoltare: Notepad++

Din punct de vedere software am reusit doar afisarea pe LCD

Functii implementate:

void lcd_init();

void lcd_contrast();

void lcd_clear();

void lcd_clear_area();

void lcd_clear_line();

void lcd_goto_xy();

void lcd_goto_xy_exact();

void lcd_chr();

void lcd_str();

Rezultate Obţinute

TODO

Concluzii

TODO

Download

Surse proiect snake.zip

Bibliografie/Resurse

Driver LCD nokia 3310,datasheet. http://www.quantumtorque.com/content/view/32/37/

pm/prj2010/amocanu/joc.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0