Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:03 [2018/10/24 14:42]
alexandru.gradinaru
pjv:laboratoare:03 [2019/10/16 16:43] (current)
alexandru.gradinaru
Line 62: Line 62:
 === Bone-based === === Bone-based ===
  
-Incepand cu versiunea din 2017, Unity are suport si pentru animatii Bone-based pentru 2D.+Incepand cu versiunea din 2018 (2018.2.0f2), Unity are suport si pentru animatii Bone-based pentru 2D.
  
 Puteti folosi imaginea de mai jos ca exemplu: {{ :​pjv:​laboratoare:​plunkahgreen.png?​direct&​200 |}} Puteti folosi imaginea de mai jos ca exemplu: {{ :​pjv:​laboratoare:​plunkahgreen.png?​direct&​200 |}}
Line 177: Line 177:
    // "​_Cube"​ is the reflection cubemap.    // "​_Cube"​ is the reflection cubemap.
 </​code>​ </​code>​
 +
 +Pentru a functiona corect, textura pe care o folositi trebuie sa fie setata pe ''​Repeat''​
 +{{ :​pjv:​laboratoare:​2018-10-24_2_li.jpg?​direct&​300 |}}
  
 === Animatii proiectile / tragere === === Animatii proiectile / tragere ===
Line 190: Line 193:
 Pentru a genera continut doar in spatiu vizil pe ecran, se pot defini obiecte care fixeaza acest cadru, si generat random apoi in acest interval. Pentru a genera continut doar in spatiu vizil pe ecran, se pot defini obiecte care fixeaza acest cadru, si generat random apoi in acest interval.
 Obiectele generate pot fi scriptate astfel incat sa aiba animatii si miscari continui. Obiectele generate pot fi scriptate astfel incat sa aiba animatii si miscari continui.
 +
 +=== Miscarea personajului ===
 +
 +Miscarea personajului se poate face folosind o componenta de RigidBody2D si aplicand forte sau miscari.
 +<​code>​
 +rb = GetComponent<​Rigidbody2D>​();​
 +float moveHorizontal = Input.GetAxis ("​Horizontal"​);​
 +float moveVertical = Input.GetAxis ("​Vertical"​);​
 +
 +Vector3 movement = new Vector3 (moveHorizontal,​ 0.0f, moveVertical);​
 +
 +rb.AddForce (movement * speed);
 +
 +rb.MovePosition (transform.position + offset * Time.deltaTime);​
 +</​code>​
 +
 +=== Coliziuni ===
 +
 +Pentru detectia coliziunilor se poate folosi un collider2D. Pentru o interactiune usoara, se poate genera un Trigger la evenimentul de coliziune bifand caseta de ''​Trigger''​ din componenta. Dupa care se poate prelua evenimentul si obiectul cu care se face coliziunea.
 +<​code>​
 +void OnTriggerEnter(Collider otherObject) {
 +
 + score += 10;
 + scoreText.text = score.ToString();​
 + Destroy(otherObject.gameObject);​
 +
 + }
 +</​code>​
 +
  
 === Cerinte === === Cerinte ===
Line 200: Line 232:
     - se poate controla de la tastatura ​     - se poate controla de la tastatura ​
     - trage cu proiectile in inamici     - trage cu proiectile in inamici
-    - animat in mai multe stari+    - animat in mai multe stari (minim 3)
     - are un scor care creste la distrugerea inamicilor     - are un scor care creste la distrugerea inamicilor
-  - Adaugati ​trei tipuri de inamici animati ​in trei moduri ​diferite+  - Adaugati ​minim doua tipuri de inamici animati ​prin tehnici ​diferite
     - la coliziune cu proiectilul jucatorului se distrug     - la coliziune cu proiectilul jucatorului se distrug
     - la coliziune cu jucatorul se distrug     - la coliziune cu jucatorul se distrug
     - sunt generati dinamic, la pozitii aleatoare si se deplaseaza incontinuu     - sunt generati dinamic, la pozitii aleatoare si se deplaseaza incontinuu
pjv/laboratoare/03.1540381332.txt.gz ยท Last modified: 2018/10/24 14:42 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0