Tema: 3D Forest Hunter

Cerinte

Deadline prezentare: 22 ian 2024 sau in ziua examenului

Punctaj: 2.5p

Realizati un joc care sa contina:

  • Mediu 3D complex: de exemplu padure (teren cu padure, vegetatie -iarba, tufis etc., un drum, o masina si o cabana vanatoreasca), oras (cu cladiri, rooftops, streets, cars, NPCs), alien planet, warehouse, factory etc
  • Personaj (player)
    • 3D
    • Camera Third person
    • Animat
    • Se poate misca pe toata harta
    • Controlabil de la tastatura (miscare) si mouse (tintire)
    • Are viata (health)
    • Are o bara de combo care creste la diverse evenimente (de ex elimina un inamic, si scade in timp)
    • Poate interactiona cu obiecte
    • Poate ataca inimicii in doua moduri
      • left click: lanseaza un proiectil fizic cu un factor de damage, viteza si gravitatie; exista un numar limitat de proiectile
      • right click: instant kill raycast - are un cooldown de cateva secunde
    • Poate primi damage daca intra intr-un inamic sau este atacat
  • Inamicii:
    • 3D, de minim trei tipuri:
      • animati, care zboara intr-o directie spre sus dupa instantiere (apar in grupuri de cate 3-7 odata; de exemplu mergi intr-un tufis si zboara 4 pasari de frica ..)
      • static, sub forma de capcane pe pamant / gropi etc
      • inamici inteligenti mobili care urmaresc si ataca playerul de aproape (de ex lupi care sa vina spre player cand intra intr-o zona de actiune)
      • inamici inteligenti ranged care urmaresc si ataca playerul de la distanta cu proiectile (de ex goblini care trag cu arcul)
    • au viata si bara de HP afisata deasupra lor
    • se instantiaza (spawneaza) din timp in timp sau cand intra/se apropie personajul de o anumita zona
    • sunt distrusi in momentul in care i-a nimerit playerul cu arma (cu o animatie scurta, apoi dispar din scena)
  • Obiecte:
    • Obiecte pick-up care pot reface viata si munitia personajului
  • GUI:
    • In momentul in care au fost doborati 4 inamici consecutiv intr-un timp de 3-4 secunde, apare in mijlocul ecranului o notificare de combo activ pentru 10 secunde, timp in care damage-ul playerului se va mari (dubla/tripla etc.)
    • Se afiseaza viata personajului
    • Se afiseaza skill cooldown (instat kill raycast)
    • Se afiseaza numarul de proiectile ramas
    • Se afiseaza viata inamicilor

Bonus:

  • Sunete
  • Sisteme de particule
  • Inventar
  • Skilltree
  • Playerstats / equipment
  • etc
pjv/laboratoare/2024/tema.txt ยท Last modified: 2024/12/16 12:19 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0