Tema (2025): 3D strategic shooter

Cerinte

Deadline prezentare: 23 ian 2026 sau in ziua examenului

Punctaj: 3p

Cerinte joc:

  • Mediul inconjurator:
    • o scena cu baza principala
      • reprezinta o scena izometrica cu un sat/oras/nava in care jucatorul se poate plimba
      • deplasarea player-ului se face automat, prin click pe harta
      • poate accesa o cladire unde isi poate alege un companion zburator si poate forma un party
      • poate accesa o cladire de crafting (basic)
        • jucatorul poate sa isi faca upgrade la echipament prin combinarea de resurse
        • poate crea potiuni de healing/energy prin combinarea de resurse
        • combinarea poate fi cu succes sau fail - trebuie afisat rezultatul
      • poate alege harta/levelul in care sa fie teleportat

  • cel putin 2 scene (harti/level) de joc cu stil de joc si estetica diferita (de ex una fantasy cu inamici si una futuristic/post-apocalyptic pentru resource gathering). In aceste scene:
    • Obiectivul:
      • este time-based pentru scena de resource gathering, timpul de joc este limitat
      • este de eliminare a tuturor inamicilor, pentru scena cu inamici
    • Personajul (player)
      • Este 3D, animat
      • Are camera Third person
      • Are miscare cu wasd + mouse pt aiming/shooting
      • Are Viata + healthbar afisat pe ecran (HUD)
      • Are o imagine de profil necustomizabila afisata pe ecran (HUD)
      • Poate interactiona cu obiecte si poate lua obiecte in inventar
        • In scenele de gathering exista resurse de tip pick-up
      • Poate ataca inimicii
      • Poate primi damage daca intra intr-un inamic sau daca este atacat
      • Poate consuma potiuni
      • Are un companion pe care il alege in baza:
        • este zburator si animat
        • are o iconita/imagine specifica afisata pe ecran (HUD)
        • are energy/skill cooldown afisat pe ecran (HUD)
        • il urmareste indeaproape pe player
        • nu interactioneaza cu inamicii
        • poate oferi diverse buff-uri jucatorului (in functie de companionul ales) temporizat, cu cooldown. Spre ex:
          • ii da life regen
          • extra dmg pe arma
          • mai multa viata
          • increased speed
          • etc
    • Inamicii:
      • au viata si bara de HP afisata deasupra lor
      • sunt inteligenti si animati: urmaresc si ataca playerul de aproape
      • se instantiaza (spawneaza) din timp in timp sau cand intra/se apropie personajul de o anumita zona
      • sunt distrusi in momentul in care viata ajunge la 0

Bonus:

  • Sunete
  • Sisteme de particule la distrugerea inamicilor
  • Player skills / Skilltree
  • Playerstats
  • Mai multe tipuri de inamici
  • Mai multe tipuri de arme pentru player
  • Crafting avansat
  • Mai multe harti/levels
  • etc

Punctaj:

  • Scena de baza (scena si mecanica de navigare specifica) - 0.5p
  • Sistem de crafting - 0.5p
  • Scena 1 - 0.3p
  • Scena 2 - 0.3p
  • Player - 0.5p
  • Companion (sistemului alegere si mecanica companionului) - 0.5p
  • Inamici - 0.4p
pjv/laboratoare/2025/tema.txt · Last modified: 2025/12/08 09:03 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0