Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

sd-ca:halfwaysync [2016/04/19 00:46]
alexandru.olteanu
sd-ca:halfwaysync [2016/04/19 14:31] (current)
alexandru.olteanu [Action Items]
Line 90: Line 90:
     * mai mult suport la laborator > ajutor pe partea de structuri de date     * mai mult suport la laborator > ajutor pe partea de structuri de date
     * si-au dat seama ca nu au respectat rule of three si le-a facut probleme, o sa respecte pe viitor     * si-au dat seama ca nu au respectat rule of three si le-a facut probleme, o sa respecte pe viitor
- - Radu:+  ​- Radu:
     * i-a placut ca au incercat sa fie amuzanti     * i-a placut ca au incercat sa fie amuzanti
     * prea mult accent pe partea de grafica     * prea mult accent pe partea de grafica
Line 98: Line 98:
  
 **Alex** **Alex**
- * placut impresionat de efortul pe care l-au mobilizat toate echipele (chiar daca s-a concentrat pe final) +  ​* placut impresionat de efortul pe care l-au mobilizat toate echipele (chiar daca s-a concentrat pe final) 
-   ​* rezolvarile au fost destul de apropiate  +    * rezolvarile au fost destul de apropiate  
-   ​* sper sa fii depasit provocarile care tin de lucru colaborativ +    * sper sa fii depasit provocarile care tin de lucru colaborativ 
- * nu a fost suficient timp pentru evaluare +  * nu a fost suficient timp pentru evaluare 
-   ​* introducem checker care da nota pe corectitudine +    * introducem checker care da nota pe corectitudine 
-   ​* introducem checker care da nota pe eficienta +    * introducem checker care da nota pe eficienta 
-   ​* introducem test in ultima saptamana de lab care da nota pe echipa +    * introducem test in ultima saptamana de lab care da nota pe echipa 
-   ​* sa verifice proiectorul din lab +    * sa verifice proiectorul din lab 
- * comparatie cu ideal: +  * comparatie cu ideal: 
-   ​* nivel 1: sa determinam fiecare student sa fie familiarizat cu tot proiectul+    * nivel 1: sa determinam fiecare student sa fie familiarizat cu tot proiectul
       * introducere test care da nota pe echipa       * introducere test care da nota pe echipa
-   * nivel 2: una este sa vezi codul cuiva si sa il intelegi, altceva este sa il scrii cu mana ta+    ​* nivel 2: una este sa vezi codul cuiva si sa il intelegi, altceva este sa il scrii cu mana ta
       * checkpoint 2 din liste inlantuite si insist ca asa o sa fie la examen       * checkpoint 2 din liste inlantuite si insist ca asa o sa fie la examen
- * comparatie cu anul trecut: +  ​* comparatie cu anul trecut: 
-   ​* nivel tehnic parca mai scazut la partial, dar nu radical +    * nivel tehnic parca mai scazut la partial, dar nu radical 
-   ​* competente pe care nu le abordat anul trecut: lucru colaborativ,​ sa stea in fata salii de curs +    * competente pe care nu le abordat anul trecut: lucru colaborativ,​ sa stea in fata salii de curs 
-   ​* pentru mine considerabil mai mult timp si implicare, probabil si pentru tutori+    * pentru mine considerabil mai mult timp si implicare, probabil si pentru tutori
  
- 
-Taskuri 
- - asistentii sa fie drastici in notarea pe parcurs 
- - adaugam in catalog coloane cu status, rosu sau verde, una pe sapt, daca si-au facut sau nu taskurile 
- - timer mare, vizibil la prezentari 
- - le spunem cine sunt ultimii 
-? laburi ca stil clasic vs teme 
- - office hours: la latitudinea asistentului 
- ! daca nu au facut nimic la proiect nu iau nota pe proiect 
- - ok sa se implice mai mult asistentii in design, nu doar cand o iau pe aratura 
   ​   ​
 ====== Action Items ====== ====== Action Items ======
  
- +  * introducem sesiuni de coding de 1 ora pe notiuni must-have la 2 laburi (Alex, Radu, Darius fac schelet): 
 +    * 20-26 apr: graf (pe langa stabilirea taskurilor) 
 +    * 4-10 mai: arbori (pe langa lucru la proiect) 
 +  * checkpoint 2: test de 1 ora pe 11 mai, din liste inlantuite, max 10p din nota finala 
 +  * adaugam in catalogul public coloane cu status, rosu sau verde, una pe sapt, daca si-au facut sau nu taskurile 
 +  * notarea proiectului:​ 
 +    * checker pentru corectitudine  
 +    * checker masoara timp de executie > se face clasament > punctaj pe eficienta 
 +    * test la ultimul laborator pentru lucru in echipa 
 +    * code review de catre 2 asistenti (altii decat tutorele) marti inainte de pitch pentru calitatea codului 
 +    * pitchul o sa se focuseze pe demo si intrebari intre studenti 
 +  * timer mare, vizibil la prezentari 
 +  * prezinta in ordine inversa fata de proiectul 1 
 +  * verifica in laborator pe proiector ca este ok sa prezinte 
 +  * office hours: la latitudinea asistentului 
 +  * asistentii sa fie drastici in notarea pe parcurs 
 +  * studentii care nu au facut nimic la proiect nu iau nota pe proiect 
 +  * ok ca tutorii sa se implice mai mult in design, nu doar cand o iau pe aratura
sd-ca/halfwaysync.1461015980.txt.gz · Last modified: 2016/04/19 00:46 by alexandru.olteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0