This shows you the differences between two versions of the page.
sd-ca:halfwaysync [2016/04/19 00:46] alexandru.olteanu |
sd-ca:halfwaysync [2016/04/19 14:31] (current) alexandru.olteanu [Action Items] |
||
---|---|---|---|
Line 90: | Line 90: | ||
* mai mult suport la laborator > ajutor pe partea de structuri de date | * mai mult suport la laborator > ajutor pe partea de structuri de date | ||
* si-au dat seama ca nu au respectat rule of three si le-a facut probleme, o sa respecte pe viitor | * si-au dat seama ca nu au respectat rule of three si le-a facut probleme, o sa respecte pe viitor | ||
- | - Radu: | + | - Radu: |
* i-a placut ca au incercat sa fie amuzanti | * i-a placut ca au incercat sa fie amuzanti | ||
* prea mult accent pe partea de grafica | * prea mult accent pe partea de grafica | ||
Line 98: | Line 98: | ||
**Alex** | **Alex** | ||
- | * placut impresionat de efortul pe care l-au mobilizat toate echipele (chiar daca s-a concentrat pe final) | + | * placut impresionat de efortul pe care l-au mobilizat toate echipele (chiar daca s-a concentrat pe final) |
- | * rezolvarile au fost destul de apropiate | + | * rezolvarile au fost destul de apropiate |
- | * sper sa fii depasit provocarile care tin de lucru colaborativ | + | * sper sa fii depasit provocarile care tin de lucru colaborativ |
- | * nu a fost suficient timp pentru evaluare | + | * nu a fost suficient timp pentru evaluare |
- | * introducem checker care da nota pe corectitudine | + | * introducem checker care da nota pe corectitudine |
- | * introducem checker care da nota pe eficienta | + | * introducem checker care da nota pe eficienta |
- | * introducem test in ultima saptamana de lab care da nota pe echipa | + | * introducem test in ultima saptamana de lab care da nota pe echipa |
- | * sa verifice proiectorul din lab | + | * sa verifice proiectorul din lab |
- | * comparatie cu ideal: | + | * comparatie cu ideal: |
- | * nivel 1: sa determinam fiecare student sa fie familiarizat cu tot proiectul | + | * nivel 1: sa determinam fiecare student sa fie familiarizat cu tot proiectul |
* introducere test care da nota pe echipa | * introducere test care da nota pe echipa | ||
- | * nivel 2: una este sa vezi codul cuiva si sa il intelegi, altceva este sa il scrii cu mana ta | + | * nivel 2: una este sa vezi codul cuiva si sa il intelegi, altceva este sa il scrii cu mana ta |
* checkpoint 2 din liste inlantuite si insist ca asa o sa fie la examen | * checkpoint 2 din liste inlantuite si insist ca asa o sa fie la examen | ||
- | * comparatie cu anul trecut: | + | * comparatie cu anul trecut: |
- | * nivel tehnic parca mai scazut la partial, dar nu radical | + | * nivel tehnic parca mai scazut la partial, dar nu radical |
- | * competente pe care nu le abordat anul trecut: lucru colaborativ, sa stea in fata salii de curs | + | * competente pe care nu le abordat anul trecut: lucru colaborativ, sa stea in fata salii de curs |
- | * pentru mine considerabil mai mult timp si implicare, probabil si pentru tutori | + | * pentru mine considerabil mai mult timp si implicare, probabil si pentru tutori |
- | |||
- | Taskuri | ||
- | - asistentii sa fie drastici in notarea pe parcurs | ||
- | - adaugam in catalog coloane cu status, rosu sau verde, una pe sapt, daca si-au facut sau nu taskurile | ||
- | - timer mare, vizibil la prezentari | ||
- | - le spunem cine sunt ultimii | ||
- | ? laburi ca stil clasic vs teme | ||
- | - office hours: la latitudinea asistentului | ||
- | ! daca nu au facut nimic la proiect nu iau nota pe proiect | ||
- | - ok sa se implice mai mult asistentii in design, nu doar cand o iau pe aratura | ||
| | ||
====== Action Items ====== | ====== Action Items ====== | ||
- | + | * introducem sesiuni de coding de 1 ora pe notiuni must-have la 2 laburi (Alex, Radu, Darius fac schelet): | |
+ | * 20-26 apr: graf (pe langa stabilirea taskurilor) | ||
+ | * 4-10 mai: arbori (pe langa lucru la proiect) | ||
+ | * checkpoint 2: test de 1 ora pe 11 mai, din liste inlantuite, max 10p din nota finala | ||
+ | * adaugam in catalogul public coloane cu status, rosu sau verde, una pe sapt, daca si-au facut sau nu taskurile | ||
+ | * notarea proiectului: | ||
+ | * checker pentru corectitudine | ||
+ | * checker masoara timp de executie > se face clasament > punctaj pe eficienta | ||
+ | * test la ultimul laborator pentru lucru in echipa | ||
+ | * code review de catre 2 asistenti (altii decat tutorele) marti inainte de pitch pentru calitatea codului | ||
+ | * pitchul o sa se focuseze pe demo si intrebari intre studenti | ||
+ | * timer mare, vizibil la prezentari | ||
+ | * prezinta in ordine inversa fata de proiectul 1 | ||
+ | * verifica in laborator pe proiector ca este ok sa prezinte | ||
+ | * office hours: la latitudinea asistentului | ||
+ | * asistentii sa fie drastici in notarea pe parcurs | ||
+ | * studentii care nu au facut nimic la proiect nu iau nota pe proiect | ||
+ | * ok ca tutorii sa se implice mai mult in design, nu doar cand o iau pe aratura |