Obiectiv
Ce putem face mai bine pentru a doua parte a semestrului?
Feedback
Andrei P:
ei:
studentii dezamagiti
ingrijorati ca nu merg cum le arata pe demo
s-a alocat prea putin timp pentru a verifica codul, prea mult pentru prezentare
s-au schimbat prea multe pe moment
i-ar ajuta comentarii mai multe
nu au avut sanse sa puna intrebari
au fost ultimii si lumea nu mai era atenta
erau coduri care rulau mult mai incet
notare influentata de detalii artistice, ei mai atenti pe ce face codul
Andrei:
Andrei V:
ei:
problema a fost munca in echipa, comunicarea, mai multe versiuni de SD
aia care au lucrat mai mult zic ca era mai bine cu teme
Andrei:
Cosmin P:
ei:
Cosmin:
nu s-au organizat bine, au vrut sa nu mai vina la laborator sa lucreze doar in afara proiectului
doi-trei care lucreaza
ar trebui sa le crestem un pic entuziasmul
greu de notat
cum facem notarea proiectelor
Razvan:
ei:
nu se simteau responsabili sa faca lucruri
nu invata destul, cat ar invata la teme
au simtit ca s-a punctat vizual
Razvan:
workload neechilibrat, heirup al catorva
dupa alegerea liderului: s-a pus treaba in miscare
sa folosim o solutie de task management (redmine)
respectarea taskurilor sa fie publica
3 laboratoare cu structura de anul trecut: unul de lista, unul cu stiva, unul de hashtable
submitere de cod, evaluare de asistenti, checkerul cu valgrind, luni seara, cate doi pe alta echipa
prezentare: timer mare
Dan:
ei:
s-au plans de organizare proasta la inceput
s-au plans ca au avut ui misto si nu le-a fost punctat
s-au plans ca nu au avut timp sa arate > sa facem shuffle la pitch 2
Dan:
la inceput taskurile sunt mai fuzzy, poate are sens sa se dea taskul pe subechipa
de acord cu statusul, ca sa nu fie vagi
pbl: e bine ca lucreaza in echipa si au simtul responsabilitatii
pbl: nu e bine ca procesul complet nu merge (code reviews, comments etc)
pbl: Dan se simtea cam inutil, greu de notat
teme saptamanale date de fiecare asistent
ar fi bine sa le dam noi tutorial de git minimal (10 min) mai accesibil, exact pe SD, pt la anul
CosminB:
ei:
Cosmin:
Radu:
ei:
prea mult accent pe oratorie
nu au inteles ce inseamna eficienta
nu auzeau nimic / nu aveau cum sa puna intrebari
nu au lucrat foarte bine in echipa > sa puna lideri pe cei care nu au lucrat sau nu au fost prezenti
mai mult suport la laborator > ajutor pe partea de structuri de date
si-au dat seama ca nu au respectat rule of three si le-a facut probleme, o sa respecte pe viitor
Radu:
i-a placut ca au incercat sa fie amuzanti
prea mult accent pe partea de grafica
a fost o crestere pentru ei
pare ca s-au distrat
Alex
placut impresionat de efortul pe care l-au mobilizat toate echipele (chiar daca s-a concentrat pe final)
nu a fost suficient timp pentru evaluare
introducem checker care da nota pe corectitudine
introducem checker care da nota pe eficienta
introducem test in ultima saptamana de lab care da nota pe echipa
sa verifice proiectorul din lab
comparatie cu ideal:
nivel 1: sa determinam fiecare student sa fie familiarizat cu tot proiectul
nivel 2: una este sa vezi codul cuiva si sa il intelegi, altceva este sa il scrii cu mana ta
comparatie cu anul trecut:
nivel tehnic parca mai scazut la partial, dar nu radical
competente pe care nu le abordat anul trecut: lucru colaborativ, sa stea in fata salii de curs
pentru mine considerabil mai mult timp si implicare, probabil si pentru tutori
Action Items
introducem sesiuni de coding de 1 ora pe notiuni must-have la 2 laburi (Alex, Radu, Darius fac schelet):
checkpoint 2: test de 1 ora pe 11 mai, din liste inlantuite, max 10p din nota finala
adaugam in catalogul public coloane cu status, rosu sau verde, una pe sapt, daca si-au facut sau nu taskurile
notarea proiectului:
checker pentru corectitudine
checker masoara timp de executie > se face clasament > punctaj pe eficienta
test la ultimul laborator pentru lucru in echipa
code review de catre 2 asistenti (altii decat tutorele) marti inainte de pitch pentru calitatea codului
pitchul o sa se focuseze pe demo si intrebari intre studenti
timer mare, vizibil la prezentari
prezinta in ordine inversa fata de proiectul 1
verifica in laborator pe proiector ca este ok sa prezinte
office hours: la latitudinea asistentului
asistentii sa fie drastici in notarea pe parcurs
studentii care nu au facut nimic la proiect nu iau nota pe proiect
ok ca tutorii sa se implice mai mult in design, nu doar cand o iau pe aratura