This shows you the differences between two versions of the page.
poo:laboratoare:14 [2022/11/30 11:36] carmen.odubasteanu |
poo:laboratoare:14 [2022/12/22 20:23] (current) carmen.odubasteanu |
||
---|---|---|---|
Line 30: | Line 30: | ||
=== Problema 2 === | === Problema 2 === | ||
+ | Sa se scrie un program pentru afisarea pe ecran a liniilor aflate pe pozitii impare dintr-un fisier text. Fiecare linie va fi precedata de numarul ei si un spatiu. In implementare, se va folosi un obiect de tip //**LineNumberReader**//. Tratati toate exceptiile care ar putea sa apara exact acolo unde apar! Atentie la inchiderea fisierelor – sa se faca chiar daca apare exceptie la citire! | ||
+ | |||
+ | Pentru validarea acestei cerinte, puteti folosi fisierul text //test01.in// pus la dispozitie in arhiva laboratorului. | ||
+ | |||
+ | === Problema 3 === | ||
+ | Sa se scrie un program care citeste un text de la tastura si il salveaza intr-un fisier pe disc. Citirea se va face pana la introducerea cuvantului //**exit**//. In implementare se va uzita metoda //**readLine()**// pentru un obiect de tip //**DataInputStream**// sau //**BufferedReader**//. Tratati toate exceptiile care ar putea sa apara! | ||
+ | |||
+ | === Problema 4 === | ||
+ | Sa se implementeze un program care citeste din fisierul //test02.in// un text si determina numarul de cuvinte din text. Pentru citire se vor utiliza un obiect de tip //**FileReader**// si unul de tip //**StreamTokenizer**//. | ||
+ | <code java> | ||
+ | FileReader in = new FileReader(new File("test02.in")); | ||
+ | StreamTokenizer str = new StreamTokenizer(in); | ||
+ | </code> | ||
+ | |||
+ | === Problema 5 === | ||
Realizați o arhitectură unificată, similară cu Collections, pentru manipularea listelor care să conțină: | Realizați o arhitectură unificată, similară cu Collections, pentru manipularea listelor care să conțină: | ||
* interfața //**Function**//, parametrizată corespunzător, care conține o metodă //**execute**//, având ca parametru un obiect de tip //**A**// și un rezultat de tip //**B**//, unde //**A**// și //**B**// sunt două tipuri formale; | * interfața //**Function**//, parametrizată corespunzător, care conține o metodă //**execute**//, având ca parametru un obiect de tip //**A**// și un rezultat de tip //**B**//, unde //**A**// și //**B**// sunt două tipuri formale; | ||
Line 77: | Line 92: | ||
</HTML> | </HTML> | ||
</hidden> | </hidden> | ||
- | |||
- | === Problema 3 === | ||
- | Sa se scrie un program pentru afisarea pe ecran a liniilor aflate pe pozitii impare dintr-un fisier text. Fiecare linie va fi precedata de numarul ei si un spatiu. In implementare, se va folosi un obiect de tip //**LineNumberReader**//. Tratati toate exceptiile care ar putea sa apara exact acolo unde apar! Atentie la inchiderea fisierelor – sa se faca chiar daca apare exceptie la citire! | ||
- | |||
- | Pentru validarea acestei cerinte, puteti folosi fisierul text //test01.in// pus la dispozitie in arhiva laboratorului. | ||
- | |||
- | === Problema 4 === | ||
- | Sa se scrie un program care citeste un text de la tastura si il salveaza intr-un fisier pe disc. Citirea se va face pana la introducerea cuvantului //**exit**//. In implementare se va uzita metoda //**readLine()**// pentru un obiect de tip //**DataInputStream**// sau //**BufferedReader**//. Tratati toate exceptiile care ar putea sa apara! | ||
- | |||
- | === Problema 5 === | ||
- | Sa se implementeze un program care citeste din fisierul //test02.in// un text si determina numarul de cuvinte din text. Pentru citire se vor utiliza un obiect de tip //**FileReader**// si unul de tip //**StreamTokenizer**//. | ||
- | <code java> | ||
- | FileReader in = new FileReader(new File("test02.in")); | ||
- | StreamTokenizer str = new StreamTokenizer(in); | ||
- | </code> | ||
{{:poo:laboratoare:arhiva_13.zip|Arhiva laborator}} | {{:poo:laboratoare:arhiva_13.zip|Arhiva laborator}} | ||