This shows you the differences between two versions of the page.
|
poo:laboratoare:14 [2021/01/24 13:04] carmen.odubasteanu |
poo:laboratoare:14 [2022/12/22 20:23] (current) carmen.odubasteanu |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| - | ===== Laboratorul 14. ===== | + | ===== Laboratorul 13. ===== |
| === Problema 1 === | === Problema 1 === | ||
| Line 30: | Line 30: | ||
| === Problema 2 === | === Problema 2 === | ||
| + | Sa se scrie un program pentru afisarea pe ecran a liniilor aflate pe pozitii impare dintr-un fisier text. Fiecare linie va fi precedata de numarul ei si un spatiu. In implementare, se va folosi un obiect de tip //**LineNumberReader**//. Tratati toate exceptiile care ar putea sa apara exact acolo unde apar! Atentie la inchiderea fisierelor – sa se faca chiar daca apare exceptie la citire! | ||
| + | |||
| + | Pentru validarea acestei cerinte, puteti folosi fisierul text //test01.in// pus la dispozitie in arhiva laboratorului. | ||
| + | |||
| + | === Problema 3 === | ||
| + | Sa se scrie un program care citeste un text de la tastura si il salveaza intr-un fisier pe disc. Citirea se va face pana la introducerea cuvantului //**exit**//. In implementare se va uzita metoda //**readLine()**// pentru un obiect de tip //**DataInputStream**// sau //**BufferedReader**//. Tratati toate exceptiile care ar putea sa apara! | ||
| + | |||
| + | === Problema 4 === | ||
| + | Sa se implementeze un program care citeste din fisierul //test02.in// un text si determina numarul de cuvinte din text. Pentru citire se vor utiliza un obiect de tip //**FileReader**// si unul de tip //**StreamTokenizer**//. | ||
| + | <code java> | ||
| + | FileReader in = new FileReader(new File("test02.in")); | ||
| + | StreamTokenizer str = new StreamTokenizer(in); | ||
| + | </code> | ||
| + | |||
| + | === Problema 5 === | ||
| Realizați o arhitectură unificată, similară cu Collections, pentru manipularea listelor care să conțină: | Realizați o arhitectură unificată, similară cu Collections, pentru manipularea listelor care să conțină: | ||
| * interfața //**Function**//, parametrizată corespunzător, care conține o metodă //**execute**//, având ca parametru un obiect de tip //**A**// și un rezultat de tip //**B**//, unde //**A**// și //**B**// sunt două tipuri formale; | * interfața //**Function**//, parametrizată corespunzător, care conține o metodă //**execute**//, având ca parametru un obiect de tip //**A**// și un rezultat de tip //**B**//, unde //**A**// și //**B**// sunt două tipuri formale; | ||
| Line 77: | Line 92: | ||
| </HTML> | </HTML> | ||
| </hidden> | </hidden> | ||
| - | |||
| - | === Problema 3 === | ||
| - | Sa se scrie un program pentru afisarea pe ecran a liniilor aflate pe pozitii impare dintr-un fisier text. Fiecare linie va fi precedata de numarul ei si un spatiu. In implementare, se va folosi un obiect de tip //**LineNumberReader**//. Tratati toate exceptiile care ar putea sa apara exact acolo unde apar! Atentie la inchiderea fisierelor – sa se faca chiar daca apare exceptie la citire! | ||
| - | |||
| - | Pentru validarea acestei cerinte, puteti folosi fisierul text //test01.in// pus la dispozitie in arhiva laboratorului. | ||
| - | |||
| - | === Problema 4 === | ||
| - | Sa se scrie un program care citeste un text de la tastura si il salveaza intr-un fisier pe disc. Citirea se va face pana la introducerea cuvantului //**exit**//. In implementare se va uzita metoda //**readLine()**// pentru un obiect de tip //**DataInputStream**// sau //**BufferedReader**//. Tratati toate exceptiile care ar putea sa apara! | ||
| - | |||
| - | === Problema 5 === | ||
| - | Sa se implementeze un program care citeste din fisierul //test02.in// un text si determina numarul de cuvinte din text. Pentru citire se vor utiliza un obiect de tip //**FileReader**// si unul de tip //**StreamTokenizer**//. | ||
| - | <code java> | ||
| - | FileReader in = new FileReader(new File("test02.in")); | ||
| - | StreamTokenizer str = new StreamTokenizer(in); | ||
| - | </code> | ||
| {{:poo:laboratoare:arhiva_13.zip|Arhiva laborator}} | {{:poo:laboratoare:arhiva_13.zip|Arhiva laborator}} | ||