This shows you the differences between two versions of the page.
poo:laboratoare:05 [2018/10/19 22:35] carmen.odubasteanu |
poo:laboratoare:05 [2018/10/22 13:40] (current) carmen.odubasteanu |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
===== Laboratorul 05. ===== | ===== Laboratorul 05. ===== | ||
+ | |||
+ | **Arhiva laborator 5: {{:poo:laboratoare:arhiva5.zip|}} ** | ||
=== Problema 1 === | === Problema 1 === | ||
Line 35: | Line 37: | ||
Pentru testare, se poate folosi clasa executabila //**TestGraph**//, din arhiva laboratorului, in care se defineste graful din figura de mai jos, aplicandu-se o parcurgere in adancime pornind din nodul **1**. | Pentru testare, se poate folosi clasa executabila //**TestGraph**//, din arhiva laboratorului, in care se defineste graful din figura de mai jos, aplicandu-se o parcurgere in adancime pornind din nodul **1**. | ||
</note> | </note> | ||
- | <note tip><code java>MyList list = (MyList) super.get(x);</code></note> | + | <note tip><code java>MyList list = (MyList) get(x);</code></note> |
<note tip> | <note tip> | ||
Line 73: | Line 75: | ||
=== Problema 4 === | === Problema 4 === | ||
In arhiva laboratorului, gasiti clasa //**Warrior**// care modeleaza un personaj de tip razboinic si clasa //**WarriorPack**// care descrie un grup de razboinici si cat de multe daune pot produce ei. Codul acestor clase nu este unul orientat obiect si nu ofera posibilitatea de incapsulare a datelor. Rescrieti acest cod astfel incat sa utilizati mostenirea pentru a reprezenta diferitele tipuri de extraterestri, renuntand la membrul type, si sa oferiti posibilitatea de incapsulare a datelor. De asemenea, implementati o metoda //**getDamage**// in fiecare clasa derivata care sa returneze valoarea daunelor ce pot fi produse de tipul respectiv. | In arhiva laboratorului, gasiti clasa //**Warrior**// care modeleaza un personaj de tip razboinic si clasa //**WarriorPack**// care descrie un grup de razboinici si cat de multe daune pot produce ei. Codul acestor clase nu este unul orientat obiect si nu ofera posibilitatea de incapsulare a datelor. Rescrieti acest cod astfel incat sa utilizati mostenirea pentru a reprezenta diferitele tipuri de extraterestri, renuntand la membrul type, si sa oferiti posibilitatea de incapsulare a datelor. De asemenea, implementati o metoda //**getDamage**// in fiecare clasa derivata care sa returneze valoarea daunelor ce pot fi produse de tipul respectiv. | ||
- | |||
Adaugati metoda //**toString**// atat in clasa //**Warrior**// (tipul clasei, name, health) cat si in clasa //**WarriorPack**//. | Adaugati metoda //**toString**// atat in clasa //**Warrior**// (tipul clasei, name, health) cat si in clasa //**WarriorPack**//. | ||
Line 79: | Line 80: | ||
La final, rescrieti metoda //**calculateDamage**//, utilizand metoda definita anterior, //**getDamage**//, si testati functionalitatea codului. Afisati si datele obiectului de tip //**WarriorPack**//. | La final, rescrieti metoda //**calculateDamage**//, utilizand metoda definita anterior, //**getDamage**//, si testati functionalitatea codului. Afisati si datele obiectului de tip //**WarriorPack**//. | ||
- | {{:poo:laboratoare:arhiva5.zip|Arhiva laborator}} | + | |Arhiva laborator}} |