This shows you the differences between two versions of the page.
| 
    poo:laboratoare:05 [2018/10/19 22:35] carmen.odubasteanu  | 
    
    poo:laboratoare:05 [2018/10/22 13:40] (current) carmen.odubasteanu  | 
    ||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| ===== Laboratorul 05. ===== | ===== Laboratorul 05. ===== | ||
| + | |||
| + | **Arhiva laborator 5: {{:poo:laboratoare:arhiva5.zip|}} ** | ||
| === Problema 1 === | === Problema 1 === | ||
| Line 35: | Line 37: | ||
| Pentru testare, se poate folosi clasa executabila //**TestGraph**//, din arhiva laboratorului, in care se defineste graful din figura de mai jos, aplicandu-se o parcurgere in adancime pornind din nodul **1**. | Pentru testare, se poate folosi clasa executabila //**TestGraph**//, din arhiva laboratorului, in care se defineste graful din figura de mai jos, aplicandu-se o parcurgere in adancime pornind din nodul **1**. | ||
| </note> | </note> | ||
| - | <note tip><code java>MyList list = (MyList) super.get(x);</code></note> | + | <note tip><code java>MyList list = (MyList) get(x);</code></note> | 
| <note tip> | <note tip> | ||
| Line 73: | Line 75: | ||
| === Problema 4 === | === Problema 4 === | ||
| In arhiva laboratorului, gasiti clasa //**Warrior**// care modeleaza un personaj de tip razboinic si clasa //**WarriorPack**// care descrie un grup de razboinici si cat de multe daune pot produce ei. Codul acestor clase nu este unul orientat obiect si nu ofera posibilitatea de incapsulare a datelor. Rescrieti acest cod astfel incat sa utilizati mostenirea pentru a reprezenta diferitele tipuri de extraterestri, renuntand la membrul type, si sa oferiti posibilitatea de incapsulare a datelor. De asemenea, implementati o metoda //**getDamage**// in fiecare clasa derivata care sa returneze valoarea daunelor ce pot fi produse de tipul respectiv. | In arhiva laboratorului, gasiti clasa //**Warrior**// care modeleaza un personaj de tip razboinic si clasa //**WarriorPack**// care descrie un grup de razboinici si cat de multe daune pot produce ei. Codul acestor clase nu este unul orientat obiect si nu ofera posibilitatea de incapsulare a datelor. Rescrieti acest cod astfel incat sa utilizati mostenirea pentru a reprezenta diferitele tipuri de extraterestri, renuntand la membrul type, si sa oferiti posibilitatea de incapsulare a datelor. De asemenea, implementati o metoda //**getDamage**// in fiecare clasa derivata care sa returneze valoarea daunelor ce pot fi produse de tipul respectiv. | ||
| - | |||
| Adaugati metoda //**toString**// atat in clasa //**Warrior**// (tipul clasei, name, health) cat si in clasa //**WarriorPack**//. | Adaugati metoda //**toString**// atat in clasa //**Warrior**// (tipul clasei, name, health) cat si in clasa //**WarriorPack**//. | ||
| Line 79: | Line 80: | ||
| La final, rescrieti metoda //**calculateDamage**//, utilizand metoda definita anterior, //**getDamage**//, si testati functionalitatea codului. Afisati si datele obiectului de tip //**WarriorPack**//. | La final, rescrieti metoda //**calculateDamage**//, utilizand metoda definita anterior, //**getDamage**//, si testati functionalitatea codului. Afisati si datele obiectului de tip //**WarriorPack**//. | ||
| - | {{:poo:laboratoare:arhiva5.zip|}} | + | |Arhiva laborator}} |