Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

poo:laboratoare:05 [2018/08/30 13:37]
mihai.nan
poo:laboratoare:05 [2018/10/22 13:40] (current)
carmen.odubasteanu
Line 1: Line 1:
 ===== Laboratorul 05. ===== ===== Laboratorul 05. =====
 +
 +**Arhiva laborator 5: {{:​poo:​laboratoare:​arhiva5.zip|}} **
  
 === Problema 1 === === Problema 1 ===
Line 35: Line 37:
 Pentru testare, se poate folosi clasa executabila //​**TestGraph**//,​ din arhiva laboratorului,​ in care se defineste graful din figura de mai jos, aplicandu-se o parcurgere in adancime pornind din nodul **1**. Pentru testare, se poate folosi clasa executabila //​**TestGraph**//,​ din arhiva laboratorului,​ in care se defineste graful din figura de mai jos, aplicandu-se o parcurgere in adancime pornind din nodul **1**.
 </​note>​ </​note>​
-<note tip><​code java>​MyList list = (MyList) ​super.get(x);</​code></​note>​+<note tip><​code java>​MyList list = (MyList) get(x);</​code></​note>​
  
 <note tip> <note tip>
Line 73: Line 75:
 === Problema 4 === === Problema 4 ===
 In arhiva laboratorului,​ gasiti clasa //​**Warrior**//​ care modeleaza un personaj de tip razboinic si clasa //​**WarriorPack**//​ care descrie un grup de razboinici si cat de multe daune pot produce ei. Codul acestor clase nu este unul orientat obiect si nu ofera posibilitatea de incapsulare a datelor. Rescrieti acest cod astfel incat sa utilizati mostenirea pentru a reprezenta diferitele tipuri de extraterestri,​ renuntand la membrul type, si sa oferiti posibilitatea de incapsulare a datelor. De asemenea, implementati o metoda //​**getDamage**//​ in fiecare clasa derivata care sa returneze valoarea daunelor ce pot fi produse de tipul respectiv. In arhiva laboratorului,​ gasiti clasa //​**Warrior**//​ care modeleaza un personaj de tip razboinic si clasa //​**WarriorPack**//​ care descrie un grup de razboinici si cat de multe daune pot produce ei. Codul acestor clase nu este unul orientat obiect si nu ofera posibilitatea de incapsulare a datelor. Rescrieti acest cod astfel incat sa utilizati mostenirea pentru a reprezenta diferitele tipuri de extraterestri,​ renuntand la membrul type, si sa oferiti posibilitatea de incapsulare a datelor. De asemenea, implementati o metoda //​**getDamage**//​ in fiecare clasa derivata care sa returneze valoarea daunelor ce pot fi produse de tipul respectiv.
- 
  
 Adaugati metoda //​**toString**//​ atat in clasa //​**Warrior**//​ (tipul clasei, name, health) cat si in clasa //​**WarriorPack**//​. Adaugati metoda //​**toString**//​ atat in clasa //​**Warrior**//​ (tipul clasei, name, health) cat si in clasa //​**WarriorPack**//​.
  
 La final, rescrieti metoda //​**calculateDamage**//,​ utilizand metoda definita anterior, //​**getDamage**//,​ si testati functionalitatea codului. Afisati si datele obiectului de tip //​**WarriorPack**//​. La final, rescrieti metoda //​**calculateDamage**//,​ utilizand metoda definita anterior, //​**getDamage**//,​ si testati functionalitatea codului. Afisati si datele obiectului de tip //​**WarriorPack**//​.
 +
 +|Arhiva laborator}}
 +
  
poo/laboratoare/05.1535625444.txt.gz · Last modified: 2018/08/30 13:37 by mihai.nan
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0