Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:teme:02 [2018/10/17 21:05]
alexandru.gradinaru
pjv:teme:02 [2019/01/16 16:15] (current)
alexandru.gradinaru
Line 1: Line 1:
 ===== Tema 2 ===== ===== Tema 2 =====
  
-<note tip>​Punctaj: ​1p.+<note tip>​Punctaj: ​1.5p.
 Se pot acorda bonusuri pentru realizari deosebite/​interesante.</​note>​ Se pot acorda bonusuri pentru realizari deosebite/​interesante.</​note>​
  
Line 14: Line 14:
   * Player Mana/Puncte abilitati   * Player Mana/Puncte abilitati
   * Minimap   * Minimap
-  * QuestLog+  * QuestLog ​[Bonus]
   * Enemy Health cand sunt cu tinta pe acesta   * Enemy Health cand sunt cu tinta pe acesta
   * Score   * Score
Line 26: Line 26:
   * poate ataca   * poate ataca
   * are abilitati speciale care consuma mana/puncte de abilitate   * are abilitati speciale care consuma mana/puncte de abilitate
-  * poate prelua unul sau mai multe quest-uri+  * poate prelua unul sau mai multe quest-uri ​[Bonus]
   * poate cara obiecte (iau un cub dintr-o parte si il pun in alta, ca sa sar pe el)   * poate cara obiecte (iau un cub dintr-o parte si il pun in alta, ca sa sar pe el)
-  * poate interactiona cu NPC (botsi) pentru preluare de quest-uri +  * poate interactiona cu NPC (botsi) pentru preluare de quest-uri ​[Bonus] 
-  * are un scor in functie de numarul de quest-uri rezolvate+  * are un scor in functie de numarul de quest-uri rezolvate ​sau alte recompense
   * este animat (atac, miscare)   * este animat (atac, miscare)
  
Line 36: Line 36:
   * Se pot instantia in locuri prestabilite la un interval de timp si cu o anumita densitate   * Se pot instantia in locuri prestabilite la un interval de timp si cu o anumita densitate
   * Au viata, dar se afiseaza doar in momentul in care player-ul ii are in target   * Au viata, dar se afiseaza doar in momentul in care player-ul ii are in target
-  * Se indreapta ​si il ataca pe player, in momentul in care acesta se afla in proximitate+  * Urmareste player-ul ​si il ataca, in momentul in care acesta se afla in proximitate
   * Se plimba intr-o anumite proximitate / Apara un anumit obiectiv   * Se plimba intr-o anumite proximitate / Apara un anumit obiectiv
   * Sunt animati (atac, miscare)   * Sunt animati (atac, miscare)
  
-== NPC ==+== NPC [Bonus] ​==
   * Agenti de la care se pot prelua/​rezolva quest-uri   * Agenti de la care se pot prelua/​rezolva quest-uri
   * Sunt animati   * Sunt animati
pjv/teme/02.1539799534.txt.gz · Last modified: 2018/10/17 21:05 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0