This shows you the differences between two versions of the page.
pjv:teme:02 [2018/10/17 21:05] alexandru.gradinaru |
pjv:teme:02 [2019/01/16 16:15] (current) alexandru.gradinaru |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
===== Tema 2 ===== | ===== Tema 2 ===== | ||
- | <note tip>Punctaj: 1p. | + | <note tip>Punctaj: 1.5p. |
Se pot acorda bonusuri pentru realizari deosebite/interesante.</note> | Se pot acorda bonusuri pentru realizari deosebite/interesante.</note> | ||
Line 14: | Line 14: | ||
* Player Mana/Puncte abilitati | * Player Mana/Puncte abilitati | ||
* Minimap | * Minimap | ||
- | * QuestLog | + | * QuestLog [Bonus] |
* Enemy Health cand sunt cu tinta pe acesta | * Enemy Health cand sunt cu tinta pe acesta | ||
* Score | * Score | ||
Line 26: | Line 26: | ||
* poate ataca | * poate ataca | ||
* are abilitati speciale care consuma mana/puncte de abilitate | * are abilitati speciale care consuma mana/puncte de abilitate | ||
- | * poate prelua unul sau mai multe quest-uri | + | * poate prelua unul sau mai multe quest-uri [Bonus] |
* poate cara obiecte (iau un cub dintr-o parte si il pun in alta, ca sa sar pe el) | * poate cara obiecte (iau un cub dintr-o parte si il pun in alta, ca sa sar pe el) | ||
- | * poate interactiona cu NPC (botsi) pentru preluare de quest-uri | + | * poate interactiona cu NPC (botsi) pentru preluare de quest-uri [Bonus] |
- | * are un scor in functie de numarul de quest-uri rezolvate | + | * are un scor in functie de numarul de quest-uri rezolvate sau alte recompense |
* este animat (atac, miscare) | * este animat (atac, miscare) | ||
Line 36: | Line 36: | ||
* Se pot instantia in locuri prestabilite la un interval de timp si cu o anumita densitate | * Se pot instantia in locuri prestabilite la un interval de timp si cu o anumita densitate | ||
* Au viata, dar se afiseaza doar in momentul in care player-ul ii are in target | * Au viata, dar se afiseaza doar in momentul in care player-ul ii are in target | ||
- | * Se indreapta si il ataca pe player, in momentul in care acesta se afla in proximitate | + | * Urmareste player-ul si il ataca, in momentul in care acesta se afla in proximitate |
* Se plimba intr-o anumite proximitate / Apara un anumit obiectiv | * Se plimba intr-o anumite proximitate / Apara un anumit obiectiv | ||
* Sunt animati (atac, miscare) | * Sunt animati (atac, miscare) | ||
- | == NPC == | + | == NPC [Bonus] == |
* Agenti de la care se pot prelua/rezolva quest-uri | * Agenti de la care se pot prelua/rezolva quest-uri | ||
* Sunt animati | * Sunt animati |