Tema 2

Punctaj: 1.5p. Se pot acorda bonusuri pentru realizari deosebite/interesante.

Tema se prezinta in laborator pentru a fi punctata.

Cerinte

Realizati un joc 3D care sa contina urmatoarele functionalitati programate:

UI
  • Player Health
  • Player Mana/Puncte abilitati
  • Minimap
  • QuestLog [Bonus]
  • Enemy Health cand sunt cu tinta pe acesta
  • Score
Player
  • controlat de la tastatura si mouse
  • mouse: FIRE si directie
  • keyboard: miscare, jump
  • poate fi TPS(3rd person) sau FPS (1st person)
  • poate ataca
  • are abilitati speciale care consuma mana/puncte de abilitate
  • poate prelua unul sau mai multe quest-uri [Bonus]
  • poate cara obiecte (iau un cub dintr-o parte si il pun in alta, ca sa sar pe el)
  • poate interactiona cu NPC (botsi) pentru preluare de quest-uri [Bonus]
  • are un scor in functie de numarul de quest-uri rezolvate sau alte recompense
  • este animat (atac, miscare)
Enemy
  • Inamicii pot ataca direct sau de la distanta (proiectile)
  • Se pot instantia in locuri prestabilite la un interval de timp si cu o anumita densitate
  • Au viata, dar se afiseaza doar in momentul in care player-ul ii are in target
  • Urmareste player-ul si il ataca, in momentul in care acesta se afla in proximitate
  • Se plimba intr-o anumite proximitate / Apara un anumit obiectiv
  • Sunt animati (atac, miscare)
NPC [Bonus]
  • Agenti de la care se pot prelua/rezolva quest-uri
  • Sunt animati
  • Pot purta o conversatie cu mai multe fire de dialog si mai multe variante de raspuns
pjv/teme/02.txt ยท Last modified: 2019/01/16 16:15 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0