Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:2024:tema [2024/12/16 00:30]
alexandru.gradinaru
pjv:laboratoare:2024:tema [2024/12/16 12:19] (current)
alexandru.gradinaru
Line 1: Line 1:
-<​hidden>​+ 
 + 
 +===== Tema: 3D Forest Hunter =====
  
 ==== Cerinte ===== ==== Cerinte =====
  
-**Deadline prezentare: ​13 dec 2023**+**Deadline prezentare: ​22 ian 2024 sau in ziua examenului ​**
  
 **Punctaj: 2.5p** **Punctaj: 2.5p**
Line 10: Line 12:
 Realizati un joc care sa contina: Realizati un joc care sa contina:
  
-  * Mediu 3D:  +  * Mediu 3D complexde exemplu padure (teren cu padure, vegetatie ​-iarba, tufis etc., un drum, o masina si o cabana vanatoreasca), oras (cu cladiri, rooftops, streets, cars, NPCs), alien planet, warehouse, factory etc
-    * teren cu padure, vegetatie ​(iarba, tufis etc.), un drum, o masina si o cabana vanatoreasca+
   * Personaj (player)   * Personaj (player)
     * 3D     * 3D
Line 19: Line 20:
     * Controlabil de la tastatura (miscare) si mouse (tintire)     * Controlabil de la tastatura (miscare) si mouse (tintire)
     * Are viata (health)     * Are viata (health)
-    * Are o bara de XP care creste la diverse evenimente (de ex elimina un inamic)+    * Are o bara de combo care creste la diverse evenimente (de ex elimina un inamic, si scade in timp)
     * Poate interactiona cu obiecte     * Poate interactiona cu obiecte
     * Poate ataca inimicii in doua moduri     * Poate ataca inimicii in doua moduri
       * left click: lanseaza un proiectil fizic cu un factor de damage, viteza si gravitatie; exista un numar limitat de proiectile       * left click: lanseaza un proiectil fizic cu un factor de damage, viteza si gravitatie; exista un numar limitat de proiectile
       * right click: instant kill raycast - are un cooldown de cateva secunde       * right click: instant kill raycast - are un cooldown de cateva secunde
-    * Poate primi damage daca intra intr-un inamic+    * Poate primi damage daca intra intr-un inamic ​sau este atacat
   * Inamicii:   * Inamicii:
       * 3D, de minim trei tipuri:       * 3D, de minim trei tipuri:
         * animati, care zboara intr-o directie spre sus dupa instantiere (apar in grupuri de cate 3-7 odata; de exemplu mergi intr-un tufis si zboara 4 pasari de frica ..)         * animati, care zboara intr-o directie spre sus dupa instantiere (apar in grupuri de cate 3-7 odata; de exemplu mergi intr-un tufis si zboara 4 pasari de frica ..)
-        * static, sub forma de capcane pe pamant +        * static, sub forma de capcane pe pamant ​/ gropi etc 
-        * inamici inteligenti (de ex lupi care sa vina spre player cand intra intr-o zona de actiune)+        * inamici inteligenti ​mobili care urmaresc si ataca playerul de aproape ​(de ex lupi care sa vina spre player cand intra intr-o zona de actiune
 +        * inamici inteligenti ranged care urmaresc si ataca playerul de la distanta cu proiectile (de ex goblini care trag cu arcul)
       * au viata si bara de HP afisata deasupra lor       * au viata si bara de HP afisata deasupra lor
       * se instantiaza (spawneaza) din timp in timp sau cand intra/se apropie personajul de o anumita zona       * se instantiaza (spawneaza) din timp in timp sau cand intra/se apropie personajul de o anumita zona
       * sunt distrusi in momentul in care i-a nimerit playerul cu arma (cu o animatie scurta, apoi dispar din scena)       * sunt distrusi in momentul in care i-a nimerit playerul cu arma (cu o animatie scurta, apoi dispar din scena)
-      * cand sunt distrusi ofera experienta personajului 
   * Obiecte:   * Obiecte:
     * Obiecte pick-up care pot reface viata si munitia personajului     * Obiecte pick-up care pot reface viata si munitia personajului
Line 39: Line 40:
     * In momentul in care au fost doborati 4 inamici consecutiv intr-un timp de 3-4 secunde, apare in mijlocul ecranului o notificare de combo activ pentru 10 secunde, timp in care damage-ul playerului se va mari (dubla/​tripla etc.)     * In momentul in care au fost doborati 4 inamici consecutiv intr-un timp de 3-4 secunde, apare in mijlocul ecranului o notificare de combo activ pentru 10 secunde, timp in care damage-ul playerului se va mari (dubla/​tripla etc.)
     * Se afiseaza viata personajului     * Se afiseaza viata personajului
-    * Se afiseaza skill cooldown+    * Se afiseaza skill cooldown ​(instat kill raycast)
     * Se afiseaza numarul de proiectile ramas     * Se afiseaza numarul de proiectile ramas
     * Se afiseaza viata inamicilor     * Se afiseaza viata inamicilor
Line 47: Line 48:
   * Sisteme de particule   * Sisteme de particule
   * Inventar   * Inventar
 +  * Skilltree
 +  * Playerstats / equipment ​
 +  * etc
 +
  
  
  
  
-</​hidden>​ 
pjv/laboratoare/2024/tema.1734301839.txt.gz · Last modified: 2024/12/16 00:30 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0