This shows you the differences between two versions of the page.
pjv:laboratoare:2024:tema [2024/12/16 00:30] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:2024:tema [2024/12/16 12:19] (current) alexandru.gradinaru |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | <hidden> | + | |
+ | |||
+ | ===== Tema: 3D Forest Hunter ===== | ||
==== Cerinte ===== | ==== Cerinte ===== | ||
- | **Deadline prezentare: 13 dec 2023** | + | **Deadline prezentare: 22 ian 2024 sau in ziua examenului ** |
**Punctaj: 2.5p** | **Punctaj: 2.5p** | ||
Line 10: | Line 12: | ||
Realizati un joc care sa contina: | Realizati un joc care sa contina: | ||
- | * Mediu 3D: | + | * Mediu 3D complex: de exemplu padure (teren cu padure, vegetatie -iarba, tufis etc., un drum, o masina si o cabana vanatoreasca), oras (cu cladiri, rooftops, streets, cars, NPCs), alien planet, warehouse, factory etc |
- | * teren cu padure, vegetatie (iarba, tufis etc.), un drum, o masina si o cabana vanatoreasca | + | |
* Personaj (player) | * Personaj (player) | ||
* 3D | * 3D | ||
Line 19: | Line 20: | ||
* Controlabil de la tastatura (miscare) si mouse (tintire) | * Controlabil de la tastatura (miscare) si mouse (tintire) | ||
* Are viata (health) | * Are viata (health) | ||
- | * Are o bara de XP care creste la diverse evenimente (de ex elimina un inamic) | + | * Are o bara de combo care creste la diverse evenimente (de ex elimina un inamic, si scade in timp) |
* Poate interactiona cu obiecte | * Poate interactiona cu obiecte | ||
* Poate ataca inimicii in doua moduri | * Poate ataca inimicii in doua moduri | ||
* left click: lanseaza un proiectil fizic cu un factor de damage, viteza si gravitatie; exista un numar limitat de proiectile | * left click: lanseaza un proiectil fizic cu un factor de damage, viteza si gravitatie; exista un numar limitat de proiectile | ||
* right click: instant kill raycast - are un cooldown de cateva secunde | * right click: instant kill raycast - are un cooldown de cateva secunde | ||
- | * Poate primi damage daca intra intr-un inamic | + | * Poate primi damage daca intra intr-un inamic sau este atacat |
* Inamicii: | * Inamicii: | ||
* 3D, de minim trei tipuri: | * 3D, de minim trei tipuri: | ||
* animati, care zboara intr-o directie spre sus dupa instantiere (apar in grupuri de cate 3-7 odata; de exemplu mergi intr-un tufis si zboara 4 pasari de frica ..) | * animati, care zboara intr-o directie spre sus dupa instantiere (apar in grupuri de cate 3-7 odata; de exemplu mergi intr-un tufis si zboara 4 pasari de frica ..) | ||
- | * static, sub forma de capcane pe pamant | + | * static, sub forma de capcane pe pamant / gropi etc |
- | * inamici inteligenti (de ex lupi care sa vina spre player cand intra intr-o zona de actiune) | + | * inamici inteligenti mobili care urmaresc si ataca playerul de aproape (de ex lupi care sa vina spre player cand intra intr-o zona de actiune) |
+ | * inamici inteligenti ranged care urmaresc si ataca playerul de la distanta cu proiectile (de ex goblini care trag cu arcul) | ||
* au viata si bara de HP afisata deasupra lor | * au viata si bara de HP afisata deasupra lor | ||
* se instantiaza (spawneaza) din timp in timp sau cand intra/se apropie personajul de o anumita zona | * se instantiaza (spawneaza) din timp in timp sau cand intra/se apropie personajul de o anumita zona | ||
* sunt distrusi in momentul in care i-a nimerit playerul cu arma (cu o animatie scurta, apoi dispar din scena) | * sunt distrusi in momentul in care i-a nimerit playerul cu arma (cu o animatie scurta, apoi dispar din scena) | ||
- | * cand sunt distrusi ofera experienta personajului | ||
* Obiecte: | * Obiecte: | ||
* Obiecte pick-up care pot reface viata si munitia personajului | * Obiecte pick-up care pot reface viata si munitia personajului | ||
Line 39: | Line 40: | ||
* In momentul in care au fost doborati 4 inamici consecutiv intr-un timp de 3-4 secunde, apare in mijlocul ecranului o notificare de combo activ pentru 10 secunde, timp in care damage-ul playerului se va mari (dubla/tripla etc.) | * In momentul in care au fost doborati 4 inamici consecutiv intr-un timp de 3-4 secunde, apare in mijlocul ecranului o notificare de combo activ pentru 10 secunde, timp in care damage-ul playerului se va mari (dubla/tripla etc.) | ||
* Se afiseaza viata personajului | * Se afiseaza viata personajului | ||
- | * Se afiseaza skill cooldown | + | * Se afiseaza skill cooldown (instat kill raycast) |
* Se afiseaza numarul de proiectile ramas | * Se afiseaza numarul de proiectile ramas | ||
* Se afiseaza viata inamicilor | * Se afiseaza viata inamicilor | ||
Line 47: | Line 48: | ||
* Sisteme de particule | * Sisteme de particule | ||
* Inventar | * Inventar | ||
+ | * Skilltree | ||
+ | * Playerstats / equipment | ||
+ | * etc | ||
+ | |||
- | </hidden> |