This shows you the differences between two versions of the page.
pjv:laboratoare:2024:a04 [2024/11/18 10:18] alexandru.gradinaru [PlayFab] |
pjv:laboratoare:2024:a04 [2024/11/18 11:42] (current) alexandru.gradinaru [PlayFab] |
||
---|---|---|---|
Line 6: | Line 6: | ||
* - cum se utilizeaza un SDK extern in Unity | * - cum se utilizeaza un SDK extern in Unity | ||
* - cum se foloseste/configureaza PlayFab | * - cum se foloseste/configureaza PlayFab | ||
+ | * - prezentare exemple de pe github/tutoriale (in special SpaceRumble probabil care are majoritatea elementelor din cerinta .. | ||
+ | [[https://github.com/PlayFab/PlayFab-Samples/tree/master/Samples/Unity/SpaceRumble]]) | ||
Line 12: | Line 14: | ||
==== Cerinte ===== | ==== Cerinte ===== | ||
- | Realizarea unui game launcher | + | Realizarea unui joc de pick-up folosind serviciile PlayFab |
- | * Creati o scena care sa foloseasca serviciile PlayFab: | + | * Creati o scena care sa: |
- | * autentificare | + | * contina un formular de autentificare |
- | * | + | * selectarea unui personaj/tip de personaj (dintr-un set de minim 2) si salvare informatii player in PlayFab (nume si tip de personaj) |
+ | * actualizare statistici user prin event automation si cloud scripts pentru urmatoarele atribute: | ||
+ | * numar rulari ale jocului de catre un player | ||
+ | * timpul petrecut in joc | ||
+ | * numar de colectibile/obiecte colectate | ||
+ | * mentinerea unui leaderboard cu informatiile de mai sus | ||
+ | Bonus: interfata grafica pentru selectarea personajului/avatarului si a leaderboardului | ||
+ | <note tip>Daca nu ati mai lucrat cu Playfab, sugestia este sa plecati de la o scena de tip sample in Unity intrucat este ceva boostraping de facut - vedeti mai jos in documentatie </note> | ||
===== Documentatie video ====== | ===== Documentatie video ====== | ||
Gasiti pe MS Teams inregistrat | Gasiti pe MS Teams inregistrat | ||
Line 33: | Line 42: | ||
PlayFab acceptă o varietate de furnizori de autentificare (Microsoft, Facebook, Google etc). Acest lucru permite jocului să accepte diferite metode de autentificare și să ofere jucătorilor mai multa libertate in alegerea contului. | PlayFab acceptă o varietate de furnizori de autentificare (Microsoft, Facebook, Google etc). Acest lucru permite jocului să accepte diferite metode de autentificare și să ofere jucătorilor mai multa libertate in alegerea contului. | ||
- | Folosirea SDK/API nu este foarte dificila, mai dificil (time-consuming) fiind in general configurarea serviciilor in interfata UI. | + | Folosirea SDK/API nu este foarte dificila, mai dificil (time-consuming) fiind in general configurarea serviciilor. |
Putem vedea un exemplu pentru folosirea/implementarea de Facebook login: | Putem vedea un exemplu pentru folosirea/implementarea de Facebook login: | ||
Line 42: | Line 51: | ||
Cateva link-uri utile: | Cateva link-uri utile: | ||
- | * [[https://github.com/PlayFab/PlayFab-Samples/tree/master/Samples/Unity|Unity samples]] | + | * [[https://learn.microsoft.com/en-us/gaming/playfab/resources/playfab-samples|Playfab samples]] |
* [[https://learn.microsoft.com/en-us/gaming/playfab/features/authentication/|Informatii / tutoriale Autentificare]] | * [[https://learn.microsoft.com/en-us/gaming/playfab/features/authentication/|Informatii / tutoriale Autentificare]] | ||
+ | * [[https://learn.microsoft.com/en-us/gaming/playfab/features/new-leaderboards-statistics/leaderboards/|Leaderboards]] | ||
+ | * [[https://learn.microsoft.com/en-us/gaming/playfab/features/data/|PlayerData]] | ||
+ | * [[https://learn.microsoft.com/en-us/gaming/playfab/features/automation/|Automation]] |