Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:2024:a04 [2024/11/18 10:17]
alexandru.gradinaru [PlayFab]
pjv:laboratoare:2024:a04 [2024/11/18 11:42] (current)
alexandru.gradinaru [PlayFab]
Line 6: Line 6:
   * - cum se utilizeaza un SDK extern in Unity   * - cum se utilizeaza un SDK extern in Unity
   * - cum se foloseste/​configureaza PlayFab   * - cum se foloseste/​configureaza PlayFab
 +  * - prezentare exemple de pe github/​tutoriale (in special SpaceRumble probabil care are majoritatea elementelor din cerinta .. 
 +[[https://​github.com/​PlayFab/​PlayFab-Samples/​tree/​master/​Samples/​Unity/​SpaceRumble]])
  
    
Line 12: Line 14:
 ==== Cerinte ===== ==== Cerinte =====
  
-Realizarea unui game launcher ​ +Realizarea unui joc de pick-up folosind serviciile PlayFab 
-  * Creati o scena care sa foloseasca serviciile PlayFab+  * Creati o scena care sa: 
-    * autentificare +    * contina un formular de autentificare 
-    * +    * selectarea unui personaj/​tip de personaj (dintr-un set de minim 2) si salvare informatii player in PlayFab (nume si tip de personaj) 
 +    * actualizare statistici user prin event automation si cloud scripts pentru urmatoarele atribute: 
 +      * numar rulari ale jocului de catre un player 
 +      * timpul petrecut in joc 
 +      * numar de colectibile/​obiecte colectate  
 +    * mentinerea unui leaderboard cu informatiile de mai sus
    
 +Bonus: interfata grafica pentru selectarea personajului/​avatarului si a leaderboardului
  
 +<note tip>Daca nu ati mai lucrat cu Playfab, sugestia este sa plecati de la o scena de tip sample in Unity intrucat este ceva boostraping de facut - vedeti mai jos in documentatie </​note>​
 ===== Documentatie video ====== ===== Documentatie video ======
 Gasiti pe MS Teams inregistrat Gasiti pe MS Teams inregistrat
Line 33: Line 42:
 PlayFab acceptă o varietate de furnizori de autentificare (Microsoft, Facebook, Google etc). Acest lucru permite jocului să accepte diferite metode de autentificare și să ofere jucătorilor mai multa libertate in alegerea contului. PlayFab acceptă o varietate de furnizori de autentificare (Microsoft, Facebook, Google etc). Acest lucru permite jocului să accepte diferite metode de autentificare și să ofere jucătorilor mai multa libertate in alegerea contului.
  
-Folosirea SDK/API nu este foarte dificila, mai dificil (time-consuming) fiind in general configurarea serviciilor ​in interfata UI.+Folosirea SDK/API nu este foarte dificila, mai dificil (time-consuming) fiind in general configurarea serviciilor.
  
 Putem vedea un exemplu pentru folosirea/​implementarea de Facebook login: Putem vedea un exemplu pentru folosirea/​implementarea de Facebook login:
Line 42: Line 51:
  
 Cateva link-uri utile: Cateva link-uri utile:
-  * [[https://github.com/PlayFab/​PlayFab-Samples/tree/master/Samples/Unity|Unity samples]]+  * [[https://learn.microsoft.com/en-us/gaming/playfab/resources/playfab-samples|Playfab ​samples]] 
 +  * [[https://​learn.microsoft.com/​en-us/​gaming/​playfab/​features/​authentication/​|Informatii / tutoriale Autentificare]] 
 +  * [[https://​learn.microsoft.com/​en-us/​gaming/​playfab/​features/​new-leaderboards-statistics/​leaderboards/​|Leaderboards]] 
 +  * [[https://​learn.microsoft.com/​en-us/​gaming/​playfab/​features/​data/​|PlayerData]] 
 +  * [[https://​learn.microsoft.com/​en-us/​gaming/​playfab/​features/​automation/​|Automation]]
pjv/laboratoare/2024/a04.1731917853.txt.gz · Last modified: 2024/11/18 10:17 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0