This shows you the differences between two versions of the page.
pjv:laboratoare:2024:a01 [2024/10/15 22:25] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:2024:a01 [2024/10/15 22:28] (current) alexandru.gradinaru |
||
---|---|---|---|
Line 7: | Line 7: | ||
* viewport, | * viewport, | ||
* cum se face split-screen; | * cum se face split-screen; | ||
- | * sisteme de input (new input package + old), astfel incat sa poti controla 2 masini separat | ||
* particularitati GUI | * particularitati GUI | ||
+ | * sisteme de input (new input package + old), astfel incat sa poti controla 2 masini separat | ||
ceva informatii suplimentare: | ceva informatii suplimentare: | ||
Line 19: | Line 19: | ||
- | ==== Documentatie video ===== | + | ===== Documentatie video ====== |
Gasiti pe MS Teams inregistrat | Gasiti pe MS Teams inregistrat | ||
- | ==== Documentatie text ===== | + | ===== Documentatie text ====== |
Exista mai multe metode de a face un joc controlabil de mai multi jucatori in acelasi timp: | Exista mai multe metode de a face un joc controlabil de mai multi jucatori in acelasi timp: | ||
Line 30: | Line 30: | ||
* Network: jucatorii joaca pe dispozitive diferite, existand un server sau unul din juctori preluand si rolul de server (host) iar restul fiind clienti | * Network: jucatorii joaca pe dispozitive diferite, existand un server sau unul din juctori preluand si rolul de server (host) iar restul fiind clienti | ||
- | ===== Non-network ===== | + | ==== Split-screen ==== |
Pentru jocuri locale de multiplayer se foloseste in general o tehnica de split-screen: folosirea mai multor camere care se afiseaza impart viewport-ul intantei locale a jocului [[https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Camera-rect.html]]. | Pentru jocuri locale de multiplayer se foloseste in general o tehnica de split-screen: folosirea mai multor camere care se afiseaza impart viewport-ul intantei locale a jocului [[https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Camera-rect.html]]. |