This shows you the differences between two versions of the page.
|
pjv:laboratoare:2024:a01 [2024/10/15 22:24] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:2024:a01 [2024/10/15 22:28] (current) alexandru.gradinaru |
||
|---|---|---|---|
| Line 7: | Line 7: | ||
| * viewport, | * viewport, | ||
| * cum se face split-screen; | * cum se face split-screen; | ||
| - | * sisteme de input, astfel incat sa poti controla 2 masini separat | ||
| * particularitati GUI | * particularitati GUI | ||
| + | * sisteme de input (new input package + old), astfel incat sa poti controla 2 masini separat | ||
| ceva informatii suplimentare: | ceva informatii suplimentare: | ||
| Line 19: | Line 19: | ||
| - | ==== Cerinte ===== | + | ===== Documentatie video ====== |
| + | |||
| + | Gasiti pe MS Teams inregistrat | ||
| + | |||
| + | |||
| + | ===== Documentatie text ====== | ||
| Exista mai multe metode de a face un joc controlabil de mai multi jucatori in acelasi timp: | Exista mai multe metode de a face un joc controlabil de mai multi jucatori in acelasi timp: | ||
| Line 25: | Line 30: | ||
| * Network: jucatorii joaca pe dispozitive diferite, existand un server sau unul din juctori preluand si rolul de server (host) iar restul fiind clienti | * Network: jucatorii joaca pe dispozitive diferite, existand un server sau unul din juctori preluand si rolul de server (host) iar restul fiind clienti | ||
| - | ===== Non-network ===== | + | ==== Split-screen ==== |
| Pentru jocuri locale de multiplayer se foloseste in general o tehnica de split-screen: folosirea mai multor camere care se afiseaza impart viewport-ul intantei locale a jocului [[https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Camera-rect.html]]. | Pentru jocuri locale de multiplayer se foloseste in general o tehnica de split-screen: folosirea mai multor camere care se afiseaza impart viewport-ul intantei locale a jocului [[https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Camera-rect.html]]. | ||