Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:2024:a01 [2024/10/07 11:23]
alexandru.gradinaru
pjv:laboratoare:2024:a01 [2024/10/15 22:28] (current)
alexandru.gradinaru
Line 1: Line 1:
 ===== 1. Sisteme split-screen si input ===== ===== 1. Sisteme split-screen si input =====
 +
 +<​hidden>​
 +
 +Prezentat sumar conceptele:
 +  * de vorbit despre camere, ​
 +  * viewport, ​
 +  * cum se face split-screen; ​
 +  * particularitati GUI
 +  * sisteme de input (new input package + old), astfel incat sa poti controla 2 masini separat
 +
 +ceva informatii suplimentare:​
 +https://​answers.unity.com/​questions/​1293382/​instance-a-scene-twice-two-worlds-two-cameras-etc.html</​hidden>​
 +
  
 ==== Cerinte ===== ==== Cerinte =====
  
-Realizarea unui ..+  * Realizati un joc multiplayer de curse cu masini split-screen (minim 2 jucatori).
  
-  * Creati o scena ... 
-  * TBA 
  
 +===== Documentatie video ======
  
 +Gasiti pe MS Teams inregistrat
 +
 +
 +===== Documentatie text ======
  
 Exista mai multe metode de a face un joc controlabil de mai multi jucatori in acelasi timp: Exista mai multe metode de a face un joc controlabil de mai multi jucatori in acelasi timp:
Line 14: Line 30:
   * Network: jucatorii joaca pe dispozitive diferite, existand un server sau unul din juctori preluand si rolul de server (host) iar restul fiind clienti   * Network: jucatorii joaca pe dispozitive diferite, existand un server sau unul din juctori preluand si rolul de server (host) iar restul fiind clienti
  
-===== Non-network ===== +==== Split-screen ​==== 
-<​hidden>​https://​answers.unity.com/​questions/​1293382/​instance-a-scene-twice-two-worlds-two-cameras-etc.html</​hidden>​+
 Pentru jocuri locale de multiplayer se foloseste in general o tehnica de split-screen:​ folosirea mai multor camere care se afiseaza impart viewport-ul intantei locale a jocului [[https://​docs.unity3d.com/​ScriptReference/​Camera-rect.html]]. ​ Pentru jocuri locale de multiplayer se foloseste in general o tehnica de split-screen:​ folosirea mai multor camere care se afiseaza impart viewport-ul intantei locale a jocului [[https://​docs.unity3d.com/​ScriptReference/​Camera-rect.html]]. ​
  
pjv/laboratoare/2024/a01.1728289423.txt.gz · Last modified: 2024/10/07 11:23 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0