This shows you the differences between two versions of the page.
|
pjv:laboratoare:2024:a01 [2024/10/07 11:12] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:2024:a01 [2024/10/15 22:28] (current) alexandru.gradinaru |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| - | ===== 1. Sisteme split-screen ===== | + | ===== 1. Sisteme split-screen si input ===== |
| + | |||
| + | <hidden> | ||
| + | |||
| + | Prezentat sumar conceptele: | ||
| + | * de vorbit despre camere, | ||
| + | * viewport, | ||
| + | * cum se face split-screen; | ||
| + | * particularitati GUI | ||
| + | * sisteme de input (new input package + old), astfel incat sa poti controla 2 masini separat | ||
| + | |||
| + | ceva informatii suplimentare: | ||
| + | https://answers.unity.com/questions/1293382/instance-a-scene-twice-two-worlds-two-cameras-etc.html</hidden> | ||
| ==== Cerinte ===== | ==== Cerinte ===== | ||
| - | Realizarea unui .. | + | * Realizati un joc multiplayer de curse cu masini split-screen (minim 2 jucatori). |
| - | * Creati o scena ... | ||
| - | * TBA | ||
| + | ===== Documentatie video ====== | ||
| + | Gasiti pe MS Teams inregistrat | ||
| + | |||
| + | |||
| + | ===== Documentatie text ====== | ||
| Exista mai multe metode de a face un joc controlabil de mai multi jucatori in acelasi timp: | Exista mai multe metode de a face un joc controlabil de mai multi jucatori in acelasi timp: | ||
| Line 14: | Line 30: | ||
| * Network: jucatorii joaca pe dispozitive diferite, existand un server sau unul din juctori preluand si rolul de server (host) iar restul fiind clienti | * Network: jucatorii joaca pe dispozitive diferite, existand un server sau unul din juctori preluand si rolul de server (host) iar restul fiind clienti | ||
| - | ===== Non-network ===== | + | ==== Split-screen ==== |
| - | <hidden>https://answers.unity.com/questions/1293382/instance-a-scene-twice-two-worlds-two-cameras-etc.html</hidden> | + | |
| Pentru jocuri locale de multiplayer se foloseste in general o tehnica de split-screen: folosirea mai multor camere care se afiseaza impart viewport-ul intantei locale a jocului [[https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Camera-rect.html]]. | Pentru jocuri locale de multiplayer se foloseste in general o tehnica de split-screen: folosirea mai multor camere care se afiseaza impart viewport-ul intantei locale a jocului [[https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Camera-rect.html]]. | ||