Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pa:acm-junior [2023/04/05 15:46]
cpatrascu1910 [Premii Bitdefender]
pa:acm-junior [2023/05/06 16:35] (current)
cpatrascu1910 [Locație]
Line 22: Line 22:
  
  
-Concursul presupune rezolvarea unui set de 15 probleme propus de către echipa de Proiectarea Algoritmilor. Pentru participare,​ studenții se vor grupa în echipe de câte **3**. Primele echipe vor fi recompensate cu premii. ​+Concursul presupune rezolvarea unui set de 15 probleme propus de către echipa de Proiectarea Algoritmilor, în colaborare cu Bitdefender. Pentru participare,​ studenții se vor grupa în echipe de câte **3**. Primele echipe vor fi recompensate cu premii. ​
  
 Participarea este liberă pentru oricine, însă sunt eligibile pentru premii doar echipele formate din studenți anul **1 sau 2** de licență, înscriși în anul universitar 2022-2023 la Facultatea de Automatică și Calculatoare,​ UPB sau la Facultatea de Matematică și Informatică,​ Universitatea din București. Participarea este liberă pentru oricine, însă sunt eligibile pentru premii doar echipele formate din studenți anul **1 sau 2** de licență, înscriși în anul universitar 2022-2023 la Facultatea de Automatică și Calculatoare,​ UPB sau la Facultatea de Matematică și Informatică,​ Universitatea din București.
Line 29: Line 29:
 Duminică, **7 mai 2023**, în intervalul 10:00 - 15:00. Duminică, **7 mai 2023**, în intervalul 10:00 - 15:00.
 ==== Locație ==== ==== Locație ====
-Concursul se desfășoară online pe platforma [[https://​www.hackerrank.com/​ | HackerRank]]. Linkul către concurs va fi comunicat studenților înscriși cu cel puțin 24h înainte de concurs.+Concursul se desfășoară online pe platforma [[https://​www.hackerrank.com/​ | HackerRank]]. Linkul către concurs va fi postat aici in prealabil.
  
 +**Link concurs**: https://​www.hackerrank.com/​acm-junior-2023
 ==== Precondiții ===== ==== Precondiții =====
  
Line 40: Line 41:
 ===== Regulament ===== ===== Regulament =====
 ==== Înscriere ==== ==== Înscriere ====
-Echipele participante se vor putea înscrie la concurs prin completarea formularului de mai jos, până pe data de TBD, ora TDB+Echipele participante se vor putea înscrie la concurs prin completarea formularului de mai jos, până pe data de **6 mai 2023, ora 14:00**
  
 Pentru participarea la concursul ACM Junior sunt necesare următoarele:​ Pentru participarea la concursul ACM Junior sunt necesare următoarele:​
Line 48: Line 49:
 - Să vă alegeți un nume **cool** pentru echipa voastră cu care vă veți face cont pe HackerRank. Contul acesta va fi folosit de echipă pentru trimiterea tuturor submisiilor din concurs. - Să vă alegeți un nume **cool** pentru echipa voastră cu care vă veți face cont pe HackerRank. Contul acesta va fi folosit de echipă pentru trimiterea tuturor submisiilor din concurs.
  
-- Să trimiteți toate aceste informații folosind următorul formular online pana pe TBD:[[ TBD TBD ]].+- Să trimiteți toate aceste informații folosind următorul formular online pana pe **6 mai 2023, ora 14:00**: [[ https://​forms.gle/​aYusGZhFr9v3hmer9 ​Înscriere ACM Junior 2023]].
  
 <​note>​ <​note>​
Line 58: Line 59:
 ==== Format concurs ==== ==== Format concurs ====
  
-- Concursul presupune rezolvarea unui set de 15 probleme de programare / structuri de date / algoritmică.+- Concursul presupune rezolvarea unui set de 15 probleme de programare / structuri de date / algoritmică, pe mai multe niveluri de dificultate,​ potrivite atât pentru începători,​ cât și pentru avansați.
  
 - Toate problemele vor fi disponibile pe HackerRank. Toate submisiile vor fi trimise pe HackerRank. - Toate problemele vor fi disponibile pe HackerRank. Toate submisiile vor fi trimise pe HackerRank.
  
 - Evaluarea soluțiilor trimise se va face automat pe HackerRank. Toate datele de intrare se citesc de la **STDIN**. Toate datele de ieșire se afișează la **STDOUT**. - Evaluarea soluțiilor trimise se va face automat pe HackerRank. Toate datele de intrare se citesc de la **STDIN**. Toate datele de ieșire se afișează la **STDOUT**.
 +
 +- Fiecare membru al echipei va fi logat de pe propriul calculator în contul echipei și va putea trimite soluții de pe acel cont.
  
 - Fiecare problemă are un set de exemple/​teste **publice** pe care le puteți folosi să validați minimal soluția voastră. Puteți folosi butonul **Run** pentru a rula soluția voastră doar pe exemple. - Fiecare problemă are un set de exemple/​teste **publice** pe care le puteți folosi să validați minimal soluția voastră. Puteți folosi butonul **Run** pentru a rula soluția voastră doar pe exemple.
Line 81: Line 84:
   - Poziția relativă între 2 echipe cu câte 2 probleme, pentru care timpul de submisie (în minute) pentru probleme a fost {10, 30} (prima problemă submisă în minutul 10, a doua în minutul 30), respectiv {5, 45}, se caculează însumând cei 2 timp și alegând minimul. Deoarece ** 10 + 30 < 5 + 45 **, rezultă că prima echipa va fi pe un loc superior în clasament.   - Poziția relativă între 2 echipe cu câte 2 probleme, pentru care timpul de submisie (în minute) pentru probleme a fost {10, 30} (prima problemă submisă în minutul 10, a doua în minutul 30), respectiv {5, 45}, se caculează însumând cei 2 timp și alegând minimul. Deoarece ** 10 + 30 < 5 + 45 **, rezultă că prima echipa va fi pe un loc superior în clasament.
   - Nu se contorizează timpul de submisie pentru soluțiile care sunt greșite (nu sunt marcate cu **accepted**).   - Nu se contorizează timpul de submisie pentru soluțiile care sunt greșite (nu sunt marcate cu **accepted**).
-  - Se poate folosi butonul **Run** pentru a rula de oricâte ori soluția voastră pe exemplele publice **fără** penalizare de timp. Eventualele penalizări se calculează doar pentru soluțiile trimise cu **Submit**.+  - Se poate folosi butonul **Run** pentru a rula de oricâte ori soluția voastră pe exemplele publice **fără** penalizare de timp. Eventualele penalizări se calculează doar pentru soluțiile trimise cu **Submit**. Fiecare submisie gresita se va penaliza cu **10 minute**.
  
 - Limbaje de programare acceptate: C/C++, Java, Python. - Limbaje de programare acceptate: C/C++, Java, Python.
Line 96: Line 99:
  
 ==== Anunțare câștigători ==== ==== Anunțare câștigători ====
-Echipele câștigătoare,​ precum și modalitățile de livrare a premiilor, vor fi anunțate până ​TBD. Echipa de Proiectarea Algoritmilor va selecta echipele câștigătoare după criteriile menționate pe această pagină.+Echipele câștigătoare,​ precum și modalitățile de livrare a premiilor, vor fi anunțate până ​pe 10 mai. Echipa de Proiectarea Algoritmilorva selecta echipele câștigătoare după criteriile menționate pe această pagină.
  
 ===== Ediții precedente ===== ===== Ediții precedente =====
 [[https://​www.hackerrank.com/​acs-acm-junior-2022-make-it-work-make-it-right-make-it-fast | ACM Junior 2022]] [[https://​www.hackerrank.com/​acs-acm-junior-2022-make-it-work-make-it-right-make-it-fast | ACM Junior 2022]]
  
pa/acm-junior.1680698807.txt.gz · Last modified: 2023/04/05 15:46 by cpatrascu1910
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0