This shows you the differences between two versions of the page.
pa:acm-junior [2023/04/05 13:07] cpatrascu1910 [Precondiții] |
pa:acm-junior [2023/05/06 16:35] (current) cpatrascu1910 [Locație] |
||
---|---|---|---|
Line 22: | Line 22: | ||
- | Concursul presupune rezolvarea unui set de 15 probleme propus de către echipa de Proiectarea Algoritmilor. Pentru participare, studenții se vor grupa în echipe de câte **3**. Primele echipe vor fi recompensate cu premii. | + | Concursul presupune rezolvarea unui set de 15 probleme propus de către echipa de Proiectarea Algoritmilor, în colaborare cu Bitdefender. Pentru participare, studenții se vor grupa în echipe de câte **3**. Primele echipe vor fi recompensate cu premii. |
Participarea este liberă pentru oricine, însă sunt eligibile pentru premii doar echipele formate din studenți anul **1 sau 2** de licență, înscriși în anul universitar 2022-2023 la Facultatea de Automatică și Calculatoare, UPB sau la Facultatea de Matematică și Informatică, Universitatea din București. | Participarea este liberă pentru oricine, însă sunt eligibile pentru premii doar echipele formate din studenți anul **1 sau 2** de licență, înscriși în anul universitar 2022-2023 la Facultatea de Automatică și Calculatoare, UPB sau la Facultatea de Matematică și Informatică, Universitatea din București. | ||
==== Data ==== | ==== Data ==== | ||
- | TBA | + | Duminică, **7 mai 2023**, în intervalul 10:00 - 15:00. |
==== Locație ==== | ==== Locație ==== | ||
- | Concursul se desfășoară online pe platforma [[https://www.hackerrank.com/ | HackerRank]]. Linkul către concurs va fi comunicat studenților înscriși cu cel puțin 24h înainte de concurs. | + | Concursul se desfășoară online pe platforma [[https://www.hackerrank.com/ | HackerRank]]. Linkul către concurs va fi postat aici in prealabil. |
+ | **Link concurs**: https://www.hackerrank.com/acm-junior-2023 | ||
==== Precondiții ===== | ==== Precondiții ===== | ||
Line 41: | Line 41: | ||
===== Regulament ===== | ===== Regulament ===== | ||
==== Înscriere ==== | ==== Înscriere ==== | ||
- | Echipele participante se vor putea înscrie la concurs prin completarea formularului de mai jos, până pe data de TBD, ora TDB. | + | Echipele participante se vor putea înscrie la concurs prin completarea formularului de mai jos, până pe data de **6 mai 2023, ora 14:00**. |
Pentru participarea la concursul ACM Junior sunt necesare următoarele: | Pentru participarea la concursul ACM Junior sunt necesare următoarele: | ||
- | - Să vă organizați în echipe de câte 3 persoane (toți studenți anul 1/2 înscriși în anul universitar 2022-2023). | + | - Să vă organizați în echipe de câte 3 persoane. |
- Să vă alegeți un nume **cool** pentru echipa voastră cu care vă veți face cont pe HackerRank. Contul acesta va fi folosit de echipă pentru trimiterea tuturor submisiilor din concurs. | - Să vă alegeți un nume **cool** pentru echipa voastră cu care vă veți face cont pe HackerRank. Contul acesta va fi folosit de echipă pentru trimiterea tuturor submisiilor din concurs. | ||
- | - Să trimiteți toate aceste informații folosind următorul formular online pana pe TBD:[[ TBD | TBD ]]. | + | - Să trimiteți toate aceste informații folosind următorul formular online pana pe **6 mai 2023, ora 14:00**: [[ https://forms.gle/aYusGZhFr9v3hmer9 | Înscriere ACM Junior 2023]]. |
<note> | <note> | ||
Line 59: | Line 59: | ||
==== Format concurs ==== | ==== Format concurs ==== | ||
- | - Concursul presupune rezolvarea unui set de 15 probleme de programare / structuri de date / algoritmică. | + | - Concursul presupune rezolvarea unui set de 15 probleme de programare / structuri de date / algoritmică, pe mai multe niveluri de dificultate, potrivite atât pentru începători, cât și pentru avansați. |
- Toate problemele vor fi disponibile pe HackerRank. Toate submisiile vor fi trimise pe HackerRank. | - Toate problemele vor fi disponibile pe HackerRank. Toate submisiile vor fi trimise pe HackerRank. | ||
- Evaluarea soluțiilor trimise se va face automat pe HackerRank. Toate datele de intrare se citesc de la **STDIN**. Toate datele de ieșire se afișează la **STDOUT**. | - Evaluarea soluțiilor trimise se va face automat pe HackerRank. Toate datele de intrare se citesc de la **STDIN**. Toate datele de ieșire se afișează la **STDOUT**. | ||
+ | |||
+ | - Fiecare membru al echipei va fi logat de pe propriul calculator în contul echipei și va putea trimite soluții de pe acel cont. | ||
- Fiecare problemă are un set de exemple/teste **publice** pe care le puteți folosi să validați minimal soluția voastră. Puteți folosi butonul **Run** pentru a rula soluția voastră doar pe exemple. | - Fiecare problemă are un set de exemple/teste **publice** pe care le puteți folosi să validați minimal soluția voastră. Puteți folosi butonul **Run** pentru a rula soluția voastră doar pe exemple. | ||
Line 82: | Line 84: | ||
- Poziția relativă între 2 echipe cu câte 2 probleme, pentru care timpul de submisie (în minute) pentru probleme a fost {10, 30} (prima problemă submisă în minutul 10, a doua în minutul 30), respectiv {5, 45}, se caculează însumând cei 2 timp și alegând minimul. Deoarece ** 10 + 30 < 5 + 45 **, rezultă că prima echipa va fi pe un loc superior în clasament. | - Poziția relativă între 2 echipe cu câte 2 probleme, pentru care timpul de submisie (în minute) pentru probleme a fost {10, 30} (prima problemă submisă în minutul 10, a doua în minutul 30), respectiv {5, 45}, se caculează însumând cei 2 timp și alegând minimul. Deoarece ** 10 + 30 < 5 + 45 **, rezultă că prima echipa va fi pe un loc superior în clasament. | ||
- Nu se contorizează timpul de submisie pentru soluțiile care sunt greșite (nu sunt marcate cu **accepted**). | - Nu se contorizează timpul de submisie pentru soluțiile care sunt greșite (nu sunt marcate cu **accepted**). | ||
- | - Se poate folosi butonul **Run** pentru a rula de oricâte ori soluția voastră pe exemplele publice **fără** penalizare de timp. Eventualele penalizări se calculează doar pentru soluțiile trimise cu **Submit**. | + | - Se poate folosi butonul **Run** pentru a rula de oricâte ori soluția voastră pe exemplele publice **fără** penalizare de timp. Eventualele penalizări se calculează doar pentru soluțiile trimise cu **Submit**. Fiecare submisie gresita se va penaliza cu **10 minute**. |
- Limbaje de programare acceptate: C/C++, Java, Python. | - Limbaje de programare acceptate: C/C++, Java, Python. | ||
===== Premii Bitdefender ===== | ===== Premii Bitdefender ===== | ||
- | Fiecare membru al echipelor câștigătoare va fi premiat, în funcție de locul obținut. Bugetul total de premii este de **22.500 RON** și asigurat de către Bitdefender. | + | Fiecare membru al echipelor câștigătoare va fi premiat, în funcție de locul obținut. Bugetul total de premii este de **22.500 RON** și asigurat de către Bitdefender. Acesta va fi distribuit după cum urmează (sub formă de vouchere eMAG): |
+ | |||
+ | - locul 1: 1250 RON de membru | ||
+ | |||
+ | - locurile 2-3: 1000 RON de membru | ||
+ | |||
+ | - locurile 4-6: 750 RON de membru | ||
+ | |||
+ | - locurile 7-10: 500 RON de membru | ||
==== Anunțare câștigători ==== | ==== Anunțare câștigători ==== | ||
- | Echipele câștigătoare, precum și modalitățile de livrare a premiilor, vor fi anunțate până TBD. Echipa de PA va selecta echipele câștigătoare după criteriile menționate pe această pagină. | + | Echipele câștigătoare, precum și modalitățile de livrare a premiilor, vor fi anunțate până pe 10 mai. Echipa de Proiectarea Algoritmilor, va selecta echipele câștigătoare după criteriile menționate pe această pagină. |
- | ==== Ediții precedente ==== | + | ===== Ediții precedente ===== |
[[https://www.hackerrank.com/acs-acm-junior-2022-make-it-work-make-it-right-make-it-fast | ACM Junior 2022]] | [[https://www.hackerrank.com/acs-acm-junior-2022-make-it-work-make-it-right-make-it-fast | ACM Junior 2022]] | ||