This shows you the differences between two versions of the page.
egc:teme:2019:01 [2019/10/22 09:19] anca.morar |
egc:teme:2019:01 [2020/11/01 09:18] (current) anca.morar |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
==== Tema 1 - My Flappy Bird ==== | ==== Tema 1 - My Flappy Bird ==== | ||
- | In cadrul temei 1 veti implementa propria versiune de Flappy Bird. Tot ce nu este specificat ramane la creativitatea voastra. | + | In cadrul temei 1 se va implementa o versiune simplificata a jocului My Flappy Bird. Tot ce nu este specificat ramane la creativitatea voastra. |
=== Pasarea === | === Pasarea === | ||
- | Pasarea va fi creata prin combinarea mai multor figuri geometrice pline (GL_FILL) generate de voi. Minim 2 primitive geometrice(e.g. triunghi, patrat, cerc, etc.) Trebuie sa creati cel putin corpul pasarii, capul si ciocul). | + | Pasarea va fi formata din mai multe primitive simple (de exemplu, un dreptunghi si un disc de cerc). |
- | + | ||
- | Exemplu de pasare: | + | |
- | * Doua discuri de cerc si un triunghi (figura din stanga) | + | |
- | * Un dreptunghi, un disc de cerc si un triunghi (figura din centru) | + | |
- | * Un dreptunghi, un disc de cerc si mai multe triunghiuri (figura din dreapta) | + | |
{{ :egc:teme:2019:fb.png?nolink&768 |}} | {{ :egc:teme:2019:fb.png?nolink&768 |}} | ||
Line 88: | Line 83: | ||
* stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista) | * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista) | ||
* stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista) | * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista) | ||
+ | * stergeti folderul __**/.vs**__ (in caz ca exista) | ||
* stergeti folderul __**/x64**__ sau __**/x86**__ (in caz ca exista) | * stergeti folderul __**/x64**__ sau __**/x86**__ (in caz ca exista) | ||
* executabilul final este generat in folderul __**/x86**__ sau __**/x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti) | * executabilul final este generat in folderul __**/x86**__ sau __**/x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti) |