Elemente de Grafică pe Calculator

Echipa

Titulari Curs

  • seria CA : Conf. Anca Morar
  • seria CB : Prof. Irina Mocanu
  • seria CC : Ș.l. Victor Asavei

Asistenți

Orar

Orar Curs
  • seria CA : 10-12, Joi - EC105 | 12-14, Vineri - PR001 (în săptămânile impare)
  • seria CB : 12-14, Miercuri - PR001,| 14-16, Joi - EC105 (în săptămânile pare)
  • seria CC : 18-20, Miercuri - PR001 | 18-20, Joi - PR001 (în săptămânile pare)

Toate cursurile si laboratoarele de EGC se țin cu prezenta fizica la facultate. Aditional, vor fi disponibile echipe pentru fiecare serie pe platforma MS Teams pentru a asigura comunicarea asincrona in mod facil intre studenti si cadrele didactice implicate la cele 3 serii.

Orar Laborator (sala EG304)
Luni Marți Miercuri Joi Vineri
8-10 - Cristi Lambru
Robert Caragicu
Chris Brandon
Anca Băluțoiu
Anca Cristea
Chris Brandon
-
10-12 - Cristi Lambru
Robert Caragicu
Chris Brandon
Anca Băluțoiu
Cristi Lambru
Chris Brandon
-
12-14 - Anca Băluțoiu
Robert Caragicu
Chris Brandon
Anca Băluțoiu
Cristi Lambru
Anca Morar
Chris Brandon
Cristi Lambru
14-16 Alex Grădinaru
Andrei Lăpușteanu
Anca Băluțoiu
Andrei Lăpușteanu
- - Chris Brandon
Cristi Lambru
16-18 Anca Cristea
Andrei Lăpușteanu
Vlad Draghici
Andrei Lăpușteanu
- - Chris Brandon
Bogdan Vasile
18-20 Bogdan Vasile
Andrei Lăpușteanu
Vlad Draghici
Andrei Lăpușteanu
- - -

Calendar Laboratoare și Teme

Săptămâna Numărul Laborator Teme
Săptămâna 1
3.10 - 7.10
Introductiv
Detalii de organizare
-
Săptămâna 2
10.10 - 14.10
Laborator de activitate
Introducere și utilizare framework laborator OpenGL
-
Săptămâna 3
17.10 - 21.10
Laborator de activitate
Structuri de date în OpenGL
-
Săptămâna 4
24.10 - 28.10
Laborator de activitate
Transformări 2D
Lansare Tema 1 (la sfărșitul săptămânii)
Săptămâna 5
31.10 - 4.11
Laborator de activitate
Transformări 3D
-
Săptămâna 6
7.11 - 11.11
Laborator de activitate
Lanțul de transformări 3D. Implementare cameră de tip FPS/TPS
Deadline Tema 1 (la sfărșitul săptămânii)
Săptămâna 7
14.11 - 18.11
Laborator de activitate
Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment Shader
Lansare Tema 2 (la sfărșitul săptămânii)
Săptămâna 8
21.11 - 25.11
Laborator de activitate
Iluminare in OpenGL. Implementare in Vertex shader (shading Gouraud)
-
Săptămâna 9
28.11 - 2.12
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 1
-
Săptămâna 10
5.12 - 9.12
Laborator de activitate
Iluminare in OpenGL. Implementare in Fragment shader (shading Phong)
Deadline Tema 2 (la sfărșitul săptămânii)
Săptămâna 11
12.12 - 16.12
Laborator de activitate
Texturi
Lansare Tema 3 (la sfărșitul săptămânii)
Săptămâna 12
19.12 - 23.12
Laborator de activitate
Recuperare laboratoare
-
Vacanță
24.12 - 8.01
- -
Săptămâna 13
9.01 - 13.01
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 2
Deadline Tema 3 (la sfărșitul săptămânii)
Săptămâna 14
16.01 - 20.01
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 3
-

Resurse Utile

Găsiți pe pagina de Resurse Utile o serie de tutoriale și articole OpenGL 3.3+
Este recomandat să le parcurgeți întrucât vă vor ajuta să ințelegeți mai bine conceptele prezentate în cadrul cursului/laboratorului.

egc.txt · Last modified: 2022/10/06 23:27 by victor.asavei
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0