Orar Curs |
---|
Toate cursurile si laboratoarele de EGC se țin cu prezenta fizica la facultate. Aditional, vor fi disponibile echipe pentru fiecare serie pe platforma MS Teams pentru a asigura comunicarea asincrona in mod facil intre studenti si cadrele didactice implicate la cele 3 serii.
Orar Laborator (sala EG304) |
---|
Luni | Marți | Miercuri | Joi | Vineri | |
---|---|---|---|---|---|
8-10 | - | Cristi Lambru Robert Caragicu | Chris Brandon Anca Băluțoiu | Anca Cristea Chris Brandon | - |
10-12 | - | Cristi Lambru Robert Caragicu | Chris Brandon Anca Băluțoiu | Cristi Lambru Chris Brandon | - |
12-14 | - | Anca Băluțoiu Robert Caragicu | Chris Brandon Anca Băluțoiu | Cristi Lambru Anca Morar | Chris Brandon Cristi Lambru |
14-16 | Alex Grădinaru Andrei Lăpușteanu | Anca Băluțoiu Andrei Lăpușteanu | - | - | Chris Brandon Cristi Lambru |
16-18 | Anca Cristea Andrei Lăpușteanu | Vlad Draghici Andrei Lăpușteanu | - | - | Chris Brandon Bogdan Vasile |
18-20 | Bogdan Vasile Andrei Lăpușteanu | Vlad Draghici Andrei Lăpușteanu | - | - | - |
Săptămâna Numărul | Laborator | Teme |
---|---|---|
Săptămâna 1 3.10 - 7.10 | Introductiv Detalii de organizare | - |
Săptămâna 2 10.10 - 14.10 | Laborator de activitate Introducere și utilizare framework laborator OpenGL | - |
Săptămâna 3 17.10 - 21.10 | Laborator de activitate Structuri de date în OpenGL | - |
Săptămâna 4 24.10 - 28.10 | Laborator de activitate Transformări 2D | Lansare Tema 1 (la sfărșitul săptămânii) |
Săptămâna 5 31.10 - 4.11 | Laborator de activitate Transformări 3D | - |
Săptămâna 6 7.11 - 11.11 | Laborator de activitate Lanțul de transformări 3D. Implementare cameră de tip FPS/TPS | Deadline Tema 1 (la sfărșitul săptămânii) |
Săptămâna 7 14.11 - 18.11 | Laborator de activitate Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment Shader | Lansare Tema 2 (la sfărșitul săptămânii) |
Săptămâna 8 21.11 - 25.11 | Laborator de activitate Iluminare in OpenGL. Implementare in Vertex shader (shading Gouraud) | - |
Săptămâna 9 28.11 - 2.12 | Laborator de prezentare teme În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 1 | - |
Săptămâna 10 5.12 - 9.12 | Laborator de activitate Iluminare in OpenGL. Implementare in Fragment shader (shading Phong) | Deadline Tema 2 (la sfărșitul săptămânii) |
Săptămâna 11 12.12 - 16.12 | Laborator de activitate Texturi | Lansare Tema 3 (la sfărșitul săptămânii) |
Săptămâna 12 19.12 - 23.12 | Laborator de activitate Recuperare laboratoare | - |
Vacanță 24.12 - 8.01 | - | - |
Săptămâna 13 9.01 - 13.01 | Laborator de prezentare teme În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 2 | Deadline Tema 3 (la sfărșitul săptămânii) |
Săptămâna 14 16.01 - 20.01 | Laborator de prezentare teme În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 3 | - |
Găsiți pe pagina de Resurse Utile o serie de tutoriale și articole OpenGL 3.3+
Este recomandat să le parcurgeți întrucât vă vor ajuta să ințelegeți mai bine conceptele prezentate în cadrul cursului/laboratorului.