Orar Curs |
---|
Toate cursurile și laboratoarele de EGC se țin cu prezență fizică la facultate. Adițional, vor fi disponibile echipe pentru fiecare serie pe platforma MS Teams pentru a asigura comunicarea asincronă în mod facil între studenți și cadrele didactice implicate la cele 4 serii.
Orar Laborator (sala EG304) |
---|
Luni | Marți | Miercuri | Joi | Vineri | |
---|---|---|---|---|---|
8-10 | - | Vlad Novetschi Cristi Lambru | Andrei Voicu Vlad Novetschi | Silviu Stăncioiu Vlad Drăghici | Andrei Voicu Eduard Radu |
10-12 | - | Andrei Lăpușteanu Cristi Lambru | Robert Caragicu Vlad Novetschi | Silviu Stăncioiu Vlad Drăghici | - |
12-14 | Silviu Stăncioiu Anca Băluțoiu | Andrei Lăpușteanu Cristi Lambru | Robert Caragicu Mihnea Mitrache | Silviu Stăncioiu Vlad Drăghici | - |
14-16 | - | Andrei Lăpușteanu Silviu Stăncioiu | Robert Caragicu Mihnea Mitrache | - | Mihnea Mitrache Robert Caragicu |
16-18 | Andrei Lăpușteanu Anca Băluțoiu | Mihnea Mitrache Eduard Radu | - | - | - |
18-20 | Andrei Lăpușteanu Anca Băluțoiu | Andrei Voicu Silviu Stăncioiu | - | - | - |
Săptămâna Numărul | Laborator | Teme |
---|---|---|
Săptămâna 1 30.09 - 4.10 | Introductiv Detalii de organizare | - |
Săptămâna 2 07.10 - 11.10 | Laborator de activitate Introducere și utilizare framework laborator OpenGL | - |
Săptămâna 3 14.10 - 18.10 | Laborator de activitate Structuri de date în OpenGL | - |
Săptămâna 4 21.10 - 25.10 | Laborator de activitate Transformări 2D | Lansare Tema 1 (la sfârșitul săptămânii) |
Săptămâna 5 28.10 - 1.11 | Laborator de activitate Transformări 3D | - |
Săptămâna 6 4.11 - 8.11 | Laborator de activitate Lanțul de transformări 3D. Implementare cameră de tip FPS/TPS | - |
Săptămâna 7 11.11 - 15.11 | Laborator de activitate Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment Shader | Deadline Tema 1 (la sfârșitul săptămânii) Lansare Tema 2 (la sfârșitul săptămânii) |
Săptămâna 8 18.11 - 22.11 | Laborator de activitate Iluminare in OpenGL. Implementare in Vertex shader (shading Gouraud) | - |
Săptămâna 9 25.11 - 29.11 | Laborator de prezentare teme În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 1 | - |
Săptămâna 10 2.12 - 6.12 | Laborator de activitate Iluminare in OpenGL. Implementare in Fragment shader (shading Phong) | - |
Săptămâna 11 9.12 - 13.12 | Laborator de activitate Texturi | Lansare Tema 3 (la sfârșitul săptămânii) Deadline Tema 2 (la sfârșitul săptămânii) |
Săptămâna 12 16.12 - 20.12 | Laborator de activitate Recuperare laboratoare | - |
Vacanță 21.12 - 7.01 | - | - |
Săptămâna 13 8.01 - 10.01 13.01 - 14.01 | Laborator de prezentare teme În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 2 | Deadline Tema 3 (14.01) |
Săptămâna 14 15.01 - 17.01 20.01 - 21.01 | Laborator de prezentare teme În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 3 | - |
Găsiți pe pagina de Resurse Utile o serie de tutoriale și articole OpenGL 3.3+
Este recomandat să le parcurgeți întrucât vă vor ajuta să ințelegeți mai bine conceptele prezentate în cadrul cursului/laboratorului.