| Orar Curs | 
|---|
Toate cursurile și laboratoarele de EGC se țin cu prezență fizică la facultate. Adițional, vor fi disponibile echipe pentru fiecare serie pe platforma MS Teams pentru a asigura comunicarea asincronă în mod facil între studenți și cadrele didactice implicate la cele 4 serii.
| Orar Laborator (sala EG304) | 
|---|
| Luni | Marți | Miercuri | Joi | Vineri | |
|---|---|---|---|---|---|
| 8-10 | - |   Andrei Voicu  Mihnea Mitrache  |   Andrei Voicu  Eduard Radu  |   Andrei Voicu  Eduard Radu  |   Andrei Voicu  Mihnea Mitrache  | 
	
| 10-12 | - |   Silviu Stăncioiu  Mihnea Mitrache  |   Robert Caragicu  Alexandra Chiper  |   Silviu Stăncioiu  Vlad Drăghici  | - | 
| 12-14 |   Silviu Stăncioiu  Ioana Chiper  |   Silviu Stăncioiu  Mihnea Mitrache  |   Cristian Lambru  Robert Caragicu  |   Silviu Stăncioiu  Vlad Drăghici  | - | 
| 14-16 | - |   Andrei Lăpușteanu  Vlad Novetschi  |   Cristian Lambru  Robert Caragicu  | - |   Robert Caragicu  Vlad Drăghici  | 
	
| 16-18 |   Andrei Lăpușteanu  Anca Băluțoiu  |   Andrei Lăpușteanu  Vlad Novetschi  | - | - | - | 
| 18-20 |   Andrei Lăpușteanu  Anca Băluțoiu  |   Andrei Lăpușteanu  Vlad Novetschi  | - | - | - | 
| Săptămâna Numărul | Laborator | Teme | 
|---|---|---|
|   Săptămâna 1    29.09 - 3.10  |   Introductiv  Detalii de organizare  | - | 
|   Săptămâna 2    06.10 - 10.10  |   Laborator de activitate  Introducere și utilizare framework laborator OpenGL  | - | 
|   Săptămâna 3    13.10 - 17.10  |   Laborator de activitate  Structuri de date în OpenGL  | - | 
|   Săptămâna 4    20.10 - 24.10  |   Laborator de activitate  Transformări 2D  | Lansare Tema 1 (la sfârșitul săptămânii) | 
|   Săptămâna 5    27.10 - 31.10  |   Laborator de activitate  Transformări 3D  | - | 
|   Săptămâna 6    3.11 - 7.11  |   Laborator de activitate  Lanțul de transformări 3D. Implementare cameră de tip FPS/TPS  | - | 
|   Săptămâna 7    10.11 - 14.11  |   Laborator de activitate  Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment Shader  |   Deadline Tema 1 (la sfârșitul săptămânii)  Lansare Tema 2 (la sfârșitul săptămânii)  | 
	
|   Săptămâna 8    17.11 - 21.11  |   Laborator de activitate  Iluminare in OpenGL. Implementare in Vertex shader (shading Gouraud)  | - | 
|   Săptămâna 9    24.11 - 28.11  |   Laborator de activitate  Iluminare in OpenGL. Implementare in Fragment shader (shading Phong)  | - | 
|   Săptămâna 10   1.12 - 5.12  |   Laborator de prezentare teme  În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 1  | - | 
|   Săptămâna 11   8.12 - 12.12  |   Laborator de activitate  Texturi  |   Lansare Tema 3 (la sfârșitul săptămânii)  Deadline Tema 2 (la sfârșitul săptămânii)  | 
	
|   Săptămâna 12   15.12 - 19.12  |   Laborator de activitate  Recuperare laboratoare  | - | 
|   Vacanță        20.12 - 11.01  | - | - | 
|   Săptămâna 13   12.01 - 16.01  |   Laborator de prezentare teme  În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 2  | Deadline Tema 3 (18.01) | 
|   Săptămâna 14   19.01 - 23.01  |   Laborator de prezentare teme  În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 3  | - | 
Găsiți pe pagina de Resurse Utile o serie de tutoriale și articole OpenGL 3.3+ 
Este recomandat să le parcurgeți întrucât vă vor ajuta să ințelegeți mai bine conceptele prezentate în cadrul cursului/laboratorului.