Elemente de Grafică pe Calculator

Echipa

Titulari Curs

  • seria CA : Prof. Anca Morar
  • seria CB : Prof. Irina Mocanu
  • seria CC : Conf. Victor Asavei
  • seria CD : Ș.l. Alexandru Grădinaru

Asistenți

Orar

Orar Curs
  • seria CA : 12-14, Joi - EC004 | 12-14, Vineri - PR001 (în săptămânile pare)
  • seria CB : 12-14, Miercuri - PR001 | 10-12, Joi - PR001 (în săptămânile impare)
  • seria CC : 18-20, Miercuri - PR001 | 18-20, Joi - PR001 (în săptămânile pare)
  • seria CD : 08-10, Marți - AN030 | 10-12, Vineri - EC101 (în săptămânile pare)

Toate cursurile și laboratoarele de EGC se țin cu prezență fizică la facultate. Adițional, vor fi disponibile echipe pentru fiecare serie pe platforma MS Teams pentru a asigura comunicarea asincronă în mod facil între studenți și cadrele didactice implicate la cele 4 serii.

Orar Laborator (sala EG304)
Luni Marți Miercuri Joi Vineri
8-10 - Vlad Novetschi
Cristi Lambru
Andrei Voicu
Vlad Novetschi
Silviu Stăncioiu
Vlad Drăghici
Andrei Voicu
Eduard Radu
10-12 - Andrei Lăpușteanu
Cristi Lambru
Robert Caragicu
Vlad Novetschi
Silviu Stăncioiu
Vlad Drăghici
-
12-14 Silviu Stăncioiu
Anca Băluțoiu
Andrei Lăpușteanu
Cristi Lambru
Robert Caragicu
Mihnea Mitrache
Silviu Stăncioiu
Vlad Drăghici
-
14-16 - Andrei Lăpușteanu
Silviu Stăncioiu
Robert Caragicu
Mihnea Mitrache
- Mihnea Mitrache
Robert Caragicu
16-18 Andrei Lăpușteanu
Anca Băluțoiu
Mihnea Mitrache
Eduard Radu
- - -
18-20 Andrei Lăpușteanu
Anca Băluțoiu
Andrei Voicu
Silviu Stăncioiu
- - -

Calendar Laboratoare și Teme

Săptămâna Numărul Laborator Teme
Săptămâna 1
30.09 - 4.10
Introductiv
Detalii de organizare
-
Săptămâna 2
07.10 - 11.10
Laborator de activitate
Introducere și utilizare framework laborator OpenGL
-
Săptămâna 3
14.10 - 18.10
Laborator de activitate
Structuri de date în OpenGL
-
Săptămâna 4
21.10 - 25.10
Laborator de activitate
Transformări 2D
Lansare Tema 1 (la sfârșitul săptămânii)
Săptămâna 5
28.10 - 1.11
Laborator de activitate
Transformări 3D
-
Săptămâna 6
4.11 - 8.11
Laborator de activitate
Lanțul de transformări 3D. Implementare cameră de tip FPS/TPS
-
Săptămâna 7
11.11 - 15.11
Laborator de activitate
Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment Shader
Deadline Tema 1 (la sfârșitul săptămânii)
Lansare Tema 2 (la sfârșitul săptămânii)
Săptămâna 8
18.11 - 22.11
Laborator de activitate
Iluminare in OpenGL. Implementare in Vertex shader (shading Gouraud)
-
Săptămâna 9
25.11 - 29.11
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 1
-
Săptămâna 10
2.12 - 6.12
Laborator de activitate
Iluminare in OpenGL. Implementare in Fragment shader (shading Phong)
-
Săptămâna 11
9.12 - 13.12
Laborator de activitate
Texturi
Lansare Tema 3 (la sfârșitul săptămânii)
Deadline Tema 2 (la sfârșitul săptămânii)
Săptămâna 12
16.12 - 20.12
Laborator de activitate
Recuperare laboratoare
-
Vacanță
21.12 - 7.01
- -
Săptămâna 13
8.01 - 10.01
13.01 - 14.01
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 2
Deadline Tema 3 (14.01)
Săptămâna 14
15.01 - 17.01
20.01 - 21.01
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 3
-

Resurse Utile

Găsiți pe pagina de Resurse Utile o serie de tutoriale și articole OpenGL 3.3+
Este recomandat să le parcurgeți întrucât vă vor ajuta să ințelegeți mai bine conceptele prezentate în cadrul cursului/laboratorului.

egc.txt · Last modified: 2024/10/22 22:20 by andrei.lambru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0