This shows you the differences between two versions of the page.
egc:teme:2019:01 [2019/10/20 22:01] anca.morar |
egc:teme:2019:01 [2020/11/01 09:18] (current) anca.morar |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
==== Tema 1 - My Flappy Bird ==== | ==== Tema 1 - My Flappy Bird ==== | ||
- | In cadrul temei 1 veti implementa propria versiune de Flappy Bird. Tot ce nu este specificat ramane la creativitatea voastra. | + | In cadrul temei 1 se va implementa o versiune simplificata a jocului My Flappy Bird. Tot ce nu este specificat ramane la creativitatea voastra. |
=== Pasarea === | === Pasarea === | ||
- | Pasarea va fi creata prin combinarea mai multor figuri geometrice pline (GL_FILL) generate de voi. Minim 2 primitive geometrice(e.g. triunghi, patrat, cerc, etc.) Trebuie sa creati cel putin corpul pasarii, capul si ciocul). | + | Pasarea va fi formata din mai multe primitive simple (de exemplu, un dreptunghi si un disc de cerc). |
- | + | ||
- | Exemplu de pasare: | + | |
- | * Doua discuri de cerc si un triunghi (figura din stanga) | + | |
- | * Un dreptunghi, un disc de cerc si un triunghi (figura din centru) | + | |
- | * Un dreptunghi, un disc de cerc si mai multe triunghiuri (figura din dreapta) | + | |
{{ :egc:teme:2019:fb.png?nolink&768 |}} | {{ :egc:teme:2019:fb.png?nolink&768 |}} | ||
Line 37: | Line 32: | ||
* Coliziunea dintre pasare si dreptunghiuri se poate simplifica prin verificarea unei coliziuni intre un cerc si dreptunghiuri (daca pasarea este destul de mica in raport cu dreptunghiurile, ea poata fi aproximata prin cercul care o incadreaza) | * Coliziunea dintre pasare si dreptunghiuri se poate simplifica prin verificarea unei coliziuni intre un cerc si dreptunghiuri (daca pasarea este destul de mica in raport cu dreptunghiurile, ea poata fi aproximata prin cercul care o incadreaza) | ||
+ | |||
+ | <note tip>Mai multe informatii despre ce reprezinta coliziunea si cum se poate implementa: | ||
+ | * [[https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Games/Techniques/2D_collision_detection]] | ||
+ | * [[https://learnopengl.com/In-Practice/2D-Game/Collisions/Collision-detection]] | ||
+ | * [[https://www.youtube.com/watch?v=aTbw71EpamY]] | ||
+ | * [[https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Games/Techniques/3D_collision_detection]] | ||
+ | </note> | ||
Line 50: | Line 52: | ||
=== Functionalitati obligatorii === | === Functionalitati obligatorii === | ||
- | Barem orientativ pentru realizarea functionalitatilor (din 100 puncte): | + | Barem orientativ pentru realizarea functionalitatilor (din 150 puncte): |
- | * desenare pasare (15p) | + | * desenare pasare (25p) |
- | * desenare mediu (25p) | + | * desenare mediu si animatie, cu utilizarea optima a resurselor (40p) |
- | * animatii fluide (25p) | + | * animatii fluide pasare (35p) |
- | * coliziuni (25p) | + | * coliziuni (35p) |
- | * printf statistici in consola (5p) | + | * printare statistici in consola (10p) |
* readme (5p) | * readme (5p) | ||
Line 81: | Line 83: | ||
* stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista) | * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista) | ||
* stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista) | * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista) | ||
+ | * stergeti folderul __**/.vs**__ (in caz ca exista) | ||
* stergeti folderul __**/x64**__ sau __**/x86**__ (in caz ca exista) | * stergeti folderul __**/x64**__ sau __**/x86**__ (in caz ca exista) | ||
* executabilul final este generat in folderul __**/x86**__ sau __**/x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti) | * executabilul final este generat in folderul __**/x86**__ sau __**/x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti) |