Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:2019:01 [2019/10/20 21:09]
ovidiu.dinu
egc:teme:2019:01 [2020/11/01 09:18] (current)
anca.morar
Line 1: Line 1:
 ==== Tema 1 - My Flappy Bird ==== ==== Tema 1 - My Flappy Bird ====
  
-In cadrul temei 1 veti implementa ​propria ​versiune ​de Flappy Bird. Tot ce nu este specificat ramane la creativitatea voastra.+In cadrul temei 1 se va implementa ​versiune ​simplificata a jocului My Flappy Bird. Tot ce nu este specificat ramane la creativitatea voastra.
  
 === Pasarea === === Pasarea ===
  
-Pasarea va fi creata prin combinarea ​mai multor figuri geometrice pline (GL_FILL) generate ​de voi. Minim 2 primitive geometrice(e.g. triunghipatrat, cerc, etc.) Trebuie sa creati cel putin corpul pasarii, capul si ciocul). +Pasarea va fi formata din mai multe primitive simple ​(de exemplu, un dreptunghi si un disc de cerc).
- +
-Exemplu de pasare: +
-  * Doua discuri de cerc si un triunghi (figura din stanga) +
-  * Un dreptunghi, un disc de cerc si un triunghi (figura din centru) +
-  * Un dreptunghi, ​un disc de cerc si mai multe triunghiuri (figura din dreapta)+
  
 {{ :​egc:​teme:​2019:​fb.png?​nolink&​768 |}} {{ :​egc:​teme:​2019:​fb.png?​nolink&​768 |}}
Line 37: Line 32:
  
   * Coliziunea dintre pasare si dreptunghiuri se poate simplifica prin verificarea unei coliziuni intre un cerc si dreptunghiuri (daca pasarea este destul de mica in raport cu dreptunghiurile,​ ea poata fi aproximata prin cercul care o incadreaza)   * Coliziunea dintre pasare si dreptunghiuri se poate simplifica prin verificarea unei coliziuni intre un cerc si dreptunghiuri (daca pasarea este destul de mica in raport cu dreptunghiurile,​ ea poata fi aproximata prin cercul care o incadreaza)
 +
 +<note tip>Mai multe informatii despre ce reprezinta coliziunea si cum se poate implementa:
 +  * [[https://​developer.mozilla.org/​en-US/​docs/​Games/​Techniques/​2D_collision_detection]]
 +  * [[https://​learnopengl.com/​In-Practice/​2D-Game/​Collisions/​Collision-detection]]
 +  * [[https://​www.youtube.com/​watch?​v=aTbw71EpamY]]
 +  * [[https://​developer.mozilla.org/​en-US/​docs/​Games/​Techniques/​3D_collision_detection]]
 +</​note>​
  
  
Line 50: Line 52:
  
 === Functionalitati obligatorii === === Functionalitati obligatorii ===
-Barem orientativ pentru realizarea functionalitatilor (din 100 puncte): +Barem orientativ pentru realizarea functionalitatilor (din 150 puncte): 
-  * desenare pasare (15p+  * desenare pasare (25p
-  * desenare mediu (25p+  * desenare mediu si animatie, cu utilizarea optima a resurselor ​(40p
-  * animatii fluide (25p+  * animatii fluide ​pasare ​(35p
-  * coliziuni (25p+  * coliziuni (35p
-  * printf ​statistici in consola (5p)+  * printare ​statistici in consola (10p)
   * readme (5p)   * readme (5p)
  
Line 81: Line 83:
   * stergeti fisierul __**/Visual Studio/​Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista)   * stergeti fisierul __**/Visual Studio/​Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista)
   * stergeti fisierul __**/Visual Studio/​Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista)   * stergeti fisierul __**/Visual Studio/​Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista)
 +  * stergeti folderul __**/​.vs**__ (in caz ca exista) ​
   * stergeti folderul __**/​x64**__ sau __**/​x86**__ (in caz ca exista)   * stergeti folderul __**/​x64**__ sau __**/​x86**__ (in caz ca exista)
     * executabilul final este generat in folderul __**/​x86**__ sau __**/​x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti)     * executabilul final este generat in folderul __**/​x86**__ sau __**/​x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti)
Line 87: Line 90:
  
 === Deadline tema === === Deadline tema ===
-noiembrie ora 23:55+noiembrie ora 23:55
egc/teme/2019/01.1571594988.txt.gz · Last modified: 2019/10/20 21:09 by ovidiu.dinu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0